Vad tjejerna gjorde när det var för blött för vissa att köra hoj...

Re: Re: Ännu en urspårad tråd...

Tom Byron skrev:
Bada bastu? Urk, det diggar inte jag heller.......

Påtal om rövar så borde du hålla kameran din lite mera i styr :fakta Man kan ju inte byta om någonstans, inte ens bakom bilen utan att bli förevigad bakifrån :finger :mad: *lol*

ursäkta jag spammar eran tråd... :whip :notme
Ha ha! Har du laddat ner bilderna nu, så jag kan ta bort dem från servern?!? :D

Var du glad för att jag iaf har lyckats hindra Krattan från att posta "unplugged"-bilden! :fakta Fortsätter du skriva om den, så kanske han eller Ebbe kommer ihåg den... :eek: Förresten var det inte så farligt. Om man inte vet att det är du, så har man ingen aning juh! :rolleyes:

NJA, den bilden undanbedes helst, inte till glädje för någon här, eller någon annanstans :rodnar

Ebbe å Krattan läser väl inte sådan här trådar :D :fakta

No nudes! Plez

Re: Re: Re: Ännu en urspårad tråd...

Yasha skrev:
Ha ha! Har du laddat ner bilderna nu, så jag kan ta bort dem från servern?!? :D

Var du glad för att jag iaf har lyckats hindra Krattan från att posta "unplugged"-bilden! :fakta Fortsätter du skriva om den, så kanske han eller Ebbe kommer ihåg den... :eek: Förresten var det inte så farligt. Om man inte vet att det är du, så har man ingen aning juh! :rolleyes:
Hur skulle nån kunna missa att det är GURUN :va

Nudes på :bowHEDA:bow tycker jag vi håller till motardforumet och/eller enbart kvinnliga medlemmar av fancluben.

Så så, pojkar! Nu tar ni varandra i hand, slutar bråka om gururumpors offentlighet och kliver UR den här tråden!!! :fakta

Puss då! :hej

Agent Vera!!! Kul bilder och roliga kommentarer. Nu vet jag varför jag hade kul denna regniga dag :D :D :D

Tom Byron skrev:
NJA, den bilden undanbedes helst, inte till glädje för någon här, eller någon annanstans :rodnar

Ebbe å Krattan läser väl inte sådan här trådar :D :fakta

No nudes! Plez

He he he... Yez nudez pleaze...... :skrämd I was there, remember!?! Och jag läser visst sånna här trådar! Brudar på bilderna ju... :rodnar

Ebbe skrev:
He he he... Yez nudez pleaze...... :skrämd I was there, remember!?! Och jag läser visst sånna här trådar! Brudar på bilderna ju... :rodnar
Och inte vilka brudar som helst, hojbrudar ALLIHOP!!! :fakta

:bow

Åsa #96 skrev:
Du verkar vara en trevlig grabb du :tummenupp :fakta
APAPAP!!! Hands off!!! Han är motardhuligan och officiell medlem i Heda fanclub, så han ingår INTE i ditt harem!!! :fatta! Håll dig du till dina rejsputtar och annat löst folk!!! :hördu

:hej

Yasha skrev:
APAPAP!!! Hands off!!! Han är motardhuligan och officiell medlem i Heda fanclub, så han ingår INTE i ditt harem!!! :fatta! Håll dig du till dina rejsputtar och annat löst folk!!! :hördu

Förlåt då :rodnar

Yasha skrev:

Uhmm, jag kan vara lite lätt förföriskt lösaktig om det skulle vara ett plus :brynad

Yasha skrev:
Jo, vi vet att du har försökt att ragga på henne ett tag... Har du inte fått till det ännu?!? :rolleyes:

Inte lätt för en simpel man att närma sig en skönhet hur som helst. Jag inbillar mig att det kräver en viss stil och finess men jag övar i det tysta så länge.

Åsa: Jag fastna med kragen i duschslangen men nu har jag blivit av med den så till nästa gång du kommer så kan jag inte skylla på det... :rodnar

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard