Som fanns för allmän beskådan och information, så var det alltså för blött för SH-tjejerna som skulle köra hoj tillsammans lördagen den 27:e september. Här nedan kommer en liten bildsekvens som beskriver vad majoriteten av oss gjorde istället:
Vi hamnade (som ni nog redan vet) på Heron City, Kungens kurva och först åt vi! (Äta måste man ju, det är snart vinter så det GÖR inget om skinnstället blir lite tajt...)
Här är iaf Räven och Carolina, jag har ingen aning om vad de pratar om, men det KAN ha nå't att göra med Carolinas tumme?!?
Vi hamnade (som ni nog redan vet) på Heron City, Kungens kurva och först åt vi! (Äta måste man ju, det är snart vinter så det GÖR inget om skinnstället blir lite tajt...)
Här är iaf Räven och Carolina, jag har ingen aning om vad de pratar om, men det KAN ha nå't att göra med Carolinas tumme?!?

Jag vet inte om de har fattat att de skulle ha ihjäl så många monster som möjligt, men det GÖÖÖÖR inget... de kommer igen se'n! Skjuter man inte så har man iaf inte ihjäl oskyldiga. Eller hur Räven?!?