Vad tjejerna gjorde när det var för blött för vissa att köra hoj...

Re: Re: Ännu en urspårad tråd...

Tom Byron skrev:
Bada bastu? Urk, det diggar inte jag heller.......

Påtal om rövar så borde du hålla kameran din lite mera i styr :fakta Man kan ju inte byta om någonstans, inte ens bakom bilen utan att bli förevigad bakifrån :finger :mad: *lol*

ursäkta jag spammar eran tråd... :whip :notme
Ha ha! Har du laddat ner bilderna nu, så jag kan ta bort dem från servern?!? :D

Var du glad för att jag iaf har lyckats hindra Krattan från att posta "unplugged"-bilden! :fakta Fortsätter du skriva om den, så kanske han eller Ebbe kommer ihåg den... :eek: Förresten var det inte så farligt. Om man inte vet att det är du, så har man ingen aning juh! :rolleyes:

NJA, den bilden undanbedes helst, inte till glädje för någon här, eller någon annanstans :rodnar

Ebbe å Krattan läser väl inte sådan här trådar :D :fakta

No nudes! Plez

Re: Re: Re: Ännu en urspårad tråd...

Yasha skrev:
Ha ha! Har du laddat ner bilderna nu, så jag kan ta bort dem från servern?!? :D

Var du glad för att jag iaf har lyckats hindra Krattan från att posta "unplugged"-bilden! :fakta Fortsätter du skriva om den, så kanske han eller Ebbe kommer ihåg den... :eek: Förresten var det inte så farligt. Om man inte vet att det är du, så har man ingen aning juh! :rolleyes:
Hur skulle nån kunna missa att det är GURUN :va

Nudes på :bowHEDA:bow tycker jag vi håller till motardforumet och/eller enbart kvinnliga medlemmar av fancluben.

Så så, pojkar! Nu tar ni varandra i hand, slutar bråka om gururumpors offentlighet och kliver UR den här tråden!!! :fakta

Puss då! :hej

Agent Vera!!! Kul bilder och roliga kommentarer. Nu vet jag varför jag hade kul denna regniga dag :D :D :D

Tom Byron skrev:
NJA, den bilden undanbedes helst, inte till glädje för någon här, eller någon annanstans :rodnar

Ebbe å Krattan läser väl inte sådan här trådar :D :fakta

No nudes! Plez

He he he... Yez nudez pleaze...... :skrämd I was there, remember!?! Och jag läser visst sånna här trådar! Brudar på bilderna ju... :rodnar

Ebbe skrev:
He he he... Yez nudez pleaze...... :skrämd I was there, remember!?! Och jag läser visst sånna här trådar! Brudar på bilderna ju... :rodnar
Och inte vilka brudar som helst, hojbrudar ALLIHOP!!! :fakta

:bow

Åsa #96 skrev:
Du verkar vara en trevlig grabb du :tummenupp :fakta
APAPAP!!! Hands off!!! Han är motardhuligan och officiell medlem i Heda fanclub, så han ingår INTE i ditt harem!!! :fatta! Håll dig du till dina rejsputtar och annat löst folk!!! :hördu

:hej

Yasha skrev:
APAPAP!!! Hands off!!! Han är motardhuligan och officiell medlem i Heda fanclub, så han ingår INTE i ditt harem!!! :fatta! Håll dig du till dina rejsputtar och annat löst folk!!! :hördu

Förlåt då :rodnar

Yasha skrev:

Uhmm, jag kan vara lite lätt förföriskt lösaktig om det skulle vara ett plus :brynad

Yasha skrev:
Jo, vi vet att du har försökt att ragga på henne ett tag... Har du inte fått till det ännu?!? :rolleyes:

Inte lätt för en simpel man att närma sig en skönhet hur som helst. Jag inbillar mig att det kräver en viss stil och finess men jag övar i det tysta så länge.

Åsa: Jag fastna med kragen i duschslangen men nu har jag blivit av med den så till nästa gång du kommer så kan jag inte skylla på det... :rodnar

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis