Vad tjejerna gjorde när det var för blött för vissa att köra hoj...

TomK skrev:
Det tror jag säkert ni gjorde - det där handgreppet du har, avslöjar en vana att hålla kpist. Israeliska säkerhetspolisen ringde mig häromdagen och undrade vart deras mästerkiller Vera tagit vägen :D Jag fick ljuga ihop en story för att leda dem på villospår - jag som annars aldrig ljuger - you owe me one girl! ;)
:skrämd Vilken tur att du kunde skydda min identitet, för egentligen är jag en amerikansk agent som, i rollen som mäster-sniper, försökt att infiltrera den israeliska säkerhetspolisen för att ... *hmpf* De kommer... *gllpgr* Aaaaarrrghh...

Vi hade rätt kul faktiskt... :rodnar men det hade varit roligare att köra hoj. :fakta

Nikel skrev:
för blött :confused: tjejer :p
körde till skolan i da 45 minuter i ösregn det va jätte skönt :fakta
det e ju nu det roliga börjar

//Niklas
Hmm.. det beror kanske LITE grann på VAD man kör också?!? :fakta (Med tanke på vad du har deklarerat för hojinnehav...) Vi har allihop passerat mopedåldern, så vi accepterade att inte alla älskar att bli blöta och valde att göra en inomhusaktivitet tillsammans. :rolleyes:

:hej

Yasha skrev:
Vad som hände sedan, det tror jag aldrig ni kommer att få veta för jag glömde iaf min kamera hemma... :D

Så, nu vet ni iaf vad vi gjorde förra lördagen! :hej
"Glömde"....
YEAH, RIGHT :angel (Var är BS-smileyn??)

Du kan visa mig bilderna från kvällen när ni tog av er i bara BH och trosor och hade kuddkrig (för det vet jag att tjejer gör när de är ensamma, åtminstone i mitt huvud) en annan gång.

Supermoto skrev:
"Glömde"....
YEAH, RIGHT :angel (Var är BS-smileyn??)

Du kan visa mig bilderna från kvällen när ni tog av er i bara BH och trosor och hade kuddkrig (för det vet jag att tjejer gör när de är ensamma, åtminstone i mitt huvud) en annan gång.
Som sagt, Supermoto... In your dreams!!! :fakta

Du verkar ha rätt ensidiga drömmar, förresten. Jag har hört talas om den där förut... Men det kanske är så att det är en sexuell fantasi och de har jag hört inte alla är till för att uppfyllas, för man kan bli så besviken. Därför skonar jag dig, min vän och låter dig behålla din fantasi så behåller jag bilderna!!! :lol

Yasha skrev:
Som sagt, Supermoto... In your dreams!!! :fakta

Du verkar ha rätt ensidiga drömmar, förresten. Jag har hört talas om den där förut... Men det kanske är så att det är en sexuell fantasi och de har jag hört inte alla är till för att uppfyllas, för man kan bli så besviken. Därför skonar jag dig, min vän och låter dig behålla din fantasi så behåller jag bilderna!!! :lol
Jaha, jag väl surfar väl iväg till www.sågadvidfotknölarna.somfan och hänger där ett tag.

Taskmört :(

Ni såg iaf ut att ha skoj :)
Om nu inte "skoj" kan tolkas som ytterliggare en sexuell fantasi och mina fotknölar kommer bli nerslagna i marken...

Supermoto skrev:
Jaha, jag väl surfar väl iväg till www.sågadvidfotknölarna.somfan och hänger där ett tag.

Taskmört :(

Ni såg iaf ut att ha skoj :)
Om nu inte "skoj" kan tolkas som ytterliggare en sexuell fantasi och mina fotknölar kommer bli nerslagna i marken...
Var inte meningen att såga, bara konstaterade faktum! (Iaf som jag upplever det! :D )

Puss på dig!!! :whip

Vi HADE kul! :hej

Edit: Vi kan väl kolla på bilderna om du har vägarna förbi nå'n gång i vinter?!? Fast.. de finns bara i fantasin som sagt... :rolleyes:

Last edited:
Yasha skrev:
Hmm.. det beror kanske LITE grann på VAD man kör också?!? :fakta (Med tanke på vad du har deklarerat för hojinnehav...) Vi har allihop passerat mopedåldern, så vi accepterade att inte alla älskar att bli blöta och valde att göra en inomhusaktivitet tillsammans. :rolleyes:

:hej

blöt jag blev inte blöt för jag hade KLÄDER på mig och KlÄDER skyddar från regn och det spelar väll ingen roll om man kör gixxer eller moppe det regnar lika mycket endå...

engentligen e jag bara sur för jag inte fick följa med

//Niklas

Nikel skrev:
blöt jag blev inte blöt för jag hade KLÄDER på mig och KlÄDER skyddar från regn och det spelar väll ingen roll om man kör gixxer eller moppe det regnar lika mycket endå...

engentligen e jag bara sur för jag inte fick följa med

//Niklas
Nu tänkte jag egentligen främst på annat än det faktum att man själv kan bli blöt... men det spelar ingen roll! Du fick iaf inte vara med! :crash

Swedie skrev:
Varför ska våld vara så kul. :D
Ja, visst är det makabert?!? Ju mer blodet sprutade, desto mer sköt vi och ju mer mer vi sköt desto mer blod sprutade det... osv, osv... :rodnar

Jag och Räven gjorde av med många kronor nrä vi försökte mörda alla odöda som dök upp på skärmen... :crash

Ja Prillan, riktigt snygg tröja du hade på dig! :rock

Vad som hände sen ser ni ju i tråden om MachoTantens fest.
Där dök bruttorna upp senare på kvällen :)

Bikerbitch skrev:
Ja Prillan, riktigt snygg tröja du hade på dig! :rock

Vad som hände sen ser ni ju i tråden om MachoTantens fest.
Där dök bruttorna upp senare på kvällen :)
Det hände iofs lite däremellan också, som dock inte är förevigat och/eller för allmän beskådan... :crash

Hos MW hittade vi ju BB och diverse annat löst SH-folk. Det var najs!!! :hej

Yasha skrev:
Det hände iofs lite däremellan också, som dock inte är förevigat och/eller för allmän beskådan... :crash

Låt mig gissa att det inte rörde sig om bastubad i alla fall - för det lyckas du undvika varje gång det kommer på tal ;) Det är du nästan lika dålig på som Jelly Butt, men han är i alla fall med i matchen (och drängfull som få) :D

TomK skrev:
Låt mig gissa att det inte rörde sig om bastubad i alla fall - för det lyckas du undvika varje gång det kommer på tal ;) Det är du nästan lika dålig på som Jelly Butt, men han är i alla fall med i matchen (och drängfull som få) :D
Vem f-n är Jelly Butt?!? :confused:

Och jag GILLAR inte att bada bastu, så enkelt är det! :fakta

Yasha skrev:
Vem f-n är Jelly Butt?!? :confused:

Och jag GILLAR inte att bada bastu, så enkelt är det! :fakta

Du börjar tappa minnet också, ojoj! ;) Om jag säger JB och babianröv, trillar poletten ner då ?

Det blir ingen riktig motardåkare av dig, om du inte lär dig uppskatta bastu och lite kall pilsner på det :fakta :D

Ännu en urspårad tråd...

TomK skrev:
Du börjar tappa minnet också, ojoj! ;) Om jag säger JB och babianröv, trillar poletten ner då ?
:rodnar Oh, jag misstänkte det, men jag trodde inte att vi diskuterades så'nt offentligt.. dvs utanför motardforumet! :eek:

Det blir ingen riktig motardåkare av dig, om du inte lär dig uppskatta bastu och lite kall pilsner på det :fakta :D
Och kall pilsner har jag ingenting emot, men bastun som sagt... Om det är ett måste för att bli en "riktig" motardförare så är det ungefär som när jag jobbade som mentalskötare. Eftersom jag varken röker eller dricker kaffe så fanns det ingen naturlig ingång i gemenskapen med vare sig personal eller patienter.

Hmm parallellen är kanske inte solklar, men kan man utföra sitt jobb utan gemenskap? Kan man vara med i en gemenskap utan att vara som alla andra? Kan man vara som alla andra och ändå kalla sig självständig?

Nu blev jag filosofisk och långrandig och ska vara tyst en stund. Allt detta på grund av jbs röv! :mad:

Re: Ännu en urspårad tråd...

Bada bastu? Urk, det diggar inte jag heller.......

Påtal om rövar så borde du hålla kameran din lite mera i styr :fakta Man kan ju inte byta om någonstans, inte ens bakom bilen utan att bli förevigad bakifrån :finger :mad: *lol*

ursäkta jag spammar eran tråd... :whip :notme
Yasha skrev:
:rodnar Oh, jag misstänkte det, men jag trodde inte att vi diskuterades så'nt offentligt.. dvs utanför motardforumet! :eek:

Och kall pilsner har jag ingenting emot, men bastun som sagt... Om det är ett måste för att bli en "riktig" motardförare så är det ungefär som när jag jobbade som mentalskötare. Eftersom jag varken röker eller dricker kaffe så fanns det ingen naturlig ingång i gemenskapen med vare sig personal eller patienter.

Hmm parallellen är kanske inte solklar, men kan man utföra sitt jobb utan gemenskap? Kan man vara med i en gemenskap utan att vara som alla andra? Kan man vara som alla andra och ändå kalla sig självständig?

Nu blev jag filosofisk och långrandig och ska vara tyst en stund. Allt detta på grund av jbs röv! :mad:

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard