Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Dow Corning, siliconpasta, DC.4, ser till att kontakter glider bra och ger bra kontakt.. :tummenupp

sharpedge skrev:

funkar inte vapenfett
27447122t.jpg
:rofl

Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.

Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va. :tummenupp Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.

ktmjacke skrev:
Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.

Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va. :tummenupp Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.

cameltoe.... :tummenupp

"ingen gräsmatta på racerbanan"... :tungan

ktmjacke skrev:

Hahahaha, jacke du är fan helt oslagbar! :lol :tummenupp

Mirran skrev:
:hihi den var bra..

Tycker ändå att det är personligheten som är det allra viktigaste :)

Skitsnack, ett välhängt paket är det som gäller, då blir ni tjejer helt blöta i trosorna, så det så... :tungan :)

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back