Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Dow Corning, siliconpasta, DC.4, ser till att kontakter glider bra och ger bra kontakt.. :tummenupp

sharpedge skrev:

funkar inte vapenfett
27447122t.jpg
:rofl

Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.

Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va. :tummenupp Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.

ktmjacke skrev:
Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.

Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va. :tummenupp Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.

cameltoe.... :tummenupp

"ingen gräsmatta på racerbanan"... :tungan

ktmjacke skrev:

Hahahaha, jacke du är fan helt oslagbar! :lol :tummenupp

Mirran skrev:
:hihi den var bra..

Tycker ändå att det är personligheten som är det allra viktigaste :)

Skitsnack, ett välhängt paket är det som gäller, då blir ni tjejer helt blöta i trosorna, så det så... :tungan :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT