Gabor
Guest
Mille-R skrev:Aha, jag förstår.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=118841
Det var ju inte särskilt modigt, mest fjantigt.
bilden är fejkad i fotoshop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mille-R skrev:Aha, jag förstår.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=118841
Det var ju inte särskilt modigt, mest fjantigt.
sharpedge skrev:Har detta blivit någon slags dold avancerad knullkontakttråd![]()
![]()
eisbaer skrev:Varför får jag ingen kontakt då??
5-56Halogen skrev:Har du kollat alla anslutningar? Ibland glappar det. Testa elektronikspray, det kan hjälpa.

ktmjacke skrev:Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.

ktmjacke skrev:Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.
Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va.Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.

ktmjacke skrev:Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.
Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va.Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.
Du är ju snuskigktmjacke skrev:Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.

HanneZ skrev:Inga höga krav där inte....
(Svarar mest för att tråden va rolig och att den verkar ha dött)

eisbaer skrev:Varför får jag ingen kontakt då?? Mattias lovade att jag skulle få ragg![]()
General E skrev:Jag brukar tända-på håret.![]()
den var bra..Mirran skrev:den var bra..
Tycker ändå att det är personligheten som är det allra viktigaste![]()
tassen skrev:Skitsnack, ett välhängt paket är det som gäller, då blir ni tjejer helt blöta i trosorna, så det så...![]()
![]()

|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |