Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Bara jag som tänder på långa tjejer :confused: jag är 182 lång min förra tjej var lika lång :tuttar

Chii skrev:
Bara jag som tänder på långa tjejer :confused: jag är 182 lång min förra tjej var lika lång :tuttar

Nej nej!. Det är extremt sexigt med långa tjejer.
Känner ett par långa tjejer i min ålder, men dom verkar nästan skämmas för at vara långa då det är lite ovanligt :3freak

Undra varför de flesta modeller är långa :rolleyes:

Jonathan skrev:
Nej nej!. Det är extremt sexigt med långa tjejer.
Känner ett par långa tjejer i min ålder, men dom verkar nästan skämmas för at vara långa då det är lite ovanligt :3freak

Undra varför de flesta modeller är långa :rolleyes:

Dom har former därefter kanske, Det värsta som finns är en sån där elak liten spolformad sak som bara gnäller och är tjock, Tänker på finska tjejer här uppe, huvva vilka rivjärn

Chii skrev:
Dom har former därefter kanske, Det värsta som finns är en sån där elak liten spolformad sak som bara gnäller och är tjock, Tänker på finska tjejer här uppe, huvva vilka rivjärn

Nej nej!!

Former har dom så det räcker och bli över. Men det är väl det att de flesta av deras kompisar är rätt korta, eller normallånga kanske, så då kanske det känns konstigt eller nåt. Vad vet jag.

Ja fy satan. Typ lår som är tunnare än min arm :gnissla

Urk :3freak

Leendet, ögonen är det första som får mig på fall. Sen kommer rumpan=)

Snälla men lite kaxiga pojkar med halvvältränade kroppar, ett leende man smälter av, snygga armar och en fräsh rumpa. :drool
Självklart är insidan väldigt viktig i ett eventuellt förhållande men nu diskuterade vi ju vad vi tänder på, inte vad vi letar efter i en partner.

afflict skrev:
Snälla men lite kaxiga pojkar med halvvältränade kroppar, ett leende man smälter av, snygga armar och en fräsh rumpa. :drool
Självklart är insidan väldigt viktig i ett eventuellt förhållande men nu diskuterade vi ju vad vi tänder på, inte vad vi letar efter i en partner.

:hej

...

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back