Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Jag vet inte om det finns något särskilt drag hos en tjej som jag finner vara attraktivt även om det ibland känns som att jag är på en evighetslång jakt efter den perfekta jeansröven. Iofs så är Pauline Nordin en av de sexigaste tjejer som synts på tv i år, men jag vet inte exakt vad det är som gör att jag tycker det.

Jag är inte kräsen alls. Alla tjejer får skicka in ett par bilder och sitt CV så får vi se vad som händer sedan. :fyllisar :rolleyes:

Chii skrev:
Dom har former därefter kanske, Det värsta som finns är en sån där elak liten spolformad sak som bara gnäller och är tjock, Tänker på finska tjejer här uppe, huvva vilka rivjärn
Var till wasa för nått år sen, alla tjejerna var ju svinsnygga! Typ en enda tjockis i hela stan. Det är nog finskan som gör dom ilskna och fula, i wasa kunde ingen finska typ.

Finns det ingen som tänder på feta folkilskna norrbottningar som gillar sprit och tv-spel då? :3freak

honkiie skrev:
Finns det ingen som tänder på feta folkilskna norrbottningar som gillar sprit och tv-spel då? :3freak

Där har du din spolformade elaka finska som hatar allt och är alltid sur, Hon älskar dekadenta norrlands gubbar samt hemslöjd

Mcbrud skrev:
Har haft denna diskution med många killar/tjejer jag träffat och det är alltid lika intressant.
Så vad tänder ni på hos en tjej/kille? Brösten? Händer? rygg??

:tuttar

Stora bröst. Enbart. Även män.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey