Vad ska ni ha för mellanklass-hoj efter 125:an???

Jag pratar om att åka ifrån polisbilar på en kurvig väg. Köra på gångbanor och liknande räknas inte. Jodå, jag har åkt ifrån polisen med moppe genom att köra på gångbanor där de inte kom fram, frågan är om jag skulle göra det med en hoj och med mer vett än man hade när man var 15.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag pratar om att åka ifrån polisbilar på en kurvig väg. Köra på gångbanor och liknande räknas inte. Jodå, jag har åkt ifrån polisen med moppe genom att köra på gångbanor där de inte kom fram, frågan är om jag skulle göra det med en hoj och med mer vett än man hade när man var 15.

Ähh klart man skulle. Små barn som kan springa ut klarar sig. Lite svinn får man räkna med. *ironi till tusen*

Fattar inte hur alla här kan vara så förbannat omogna. Kör med lite vett för fan så får ni inte snuten efter er. Gasa gärna, men gasa för fan på rätt ställen. Rätt ställe är INTE ett bostadsområde.

Och det är INTE tufft att börna framför polisen.

EBS skrev:
Ähh klart man skulle. Små barn som kan springa ut klarar sig. Lite svinn får man räkna med. *ironi till tusen*

Fattar inte hur alla här kan vara så förbannat omogna. Kör med lite vett för fan så får ni inte snuten efter er. Gasa gärna, men gasa för fan på rätt ställen. Rätt ställe är INTE ett bostadsområde.

Och det är INTE tufft att börna framför polisen.

Är det någon som skrivit i denna tråden som kört utan vett och fått snuten efter sig? :notme

EBS skrev:
Inte vet jag, men ni verkar se det som världens största problem.

haha, ok. Tyckte nästan det var tvärtom....vilket det alltid brukar bli när alla skryter om hur lätt man körde ifrån snuten på moppetiden :p Tror inte folk e så tuffa om snuten nu skulle komma....men som sagt helt onödigt att behöva få dom efter sig :fakta
BTW ska du sälja 125:orna nu när 1:an e borta? Det e la Yamahan som gäller nu lr? :cool:

Poffer skrev:
haha, ok. Tyckte nästan det var tvärtom....vilket det alltid brukar bli när alla skryter om hur lätt man körde ifrån snuten på moppetiden :p Tror inte folk e så tuffa om snuten nu skulle komma....men som sagt helt onödigt att behöva få dom efter sig :fakta
BTW ska du sälja 125:orna nu när 1:an e borta? Det e la Yamahan som gäller nu lr? :cool:

Japp. Kör Skramlaha nu. :) Vill du köpa dom eller? :D:D:D

EBS skrev:
Japp. Kör Skramlaha nu. :) Vill du köpa dom eller? :D:D:D

haha, nä skulle inte tro det :D Har blivit väldigt många som överger 125:orna nu!! :hej Men ni fortsätter väl att hänga här!! :whip

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT