Vad ska ni ha för mellanklass-hoj efter 125:an???

Hahaha. smiska konstapel är nog kul.... fast de blir inte så kul om nån mästar-rally-snut haffar dig.

en kompis till mig stälde sig framför en mc polis och burnade med en r6a!!! :rock det kallar jag :whip a.... konstapeln blev inte glad... :D

Snuten kan inte gillat burn-outen ne....
det är väl typ vårdslös körning.... eller kanske vårdslös parkering? haha ja vet inte...

OLJEKYLD GSXR skrev:
Åhh, smiska konstapel med en "supersnabb" R6 med de otroliga körkunskaper man har när man är 18....... :notme

Va fan säger du!!! Tror du inte en R6a drar en bumsesnut eller?!! va va va??!!!

:rolleyes: :D:D:D:D:D
:rolleyes:

:crash

;) :hej

OLJEKYLD GSXR skrev:
Åhh, smiska konstapel med en "supersnabb" R6 med de otroliga körkunskaper man har när man är 18....... :notme

Om man kör rr (plus cross sen han var 5) så kan man köra rätt bra ska du se!!!! :fakta!

har tänkt mig en TT600R SM -00
har en som jag redan kan köpa men fattas lite pengar men den rymmer inte för den ägs av min farbror o ifall jag vill ha den så får jag den för en liten peng..28000 kr

ModiN skrev:
Om man kör rr (plus cross sen han var 5) så kan man köra rätt bra ska du se!!!! :fakta!

Sen finns det väl ngt som heter mognad i trafik också.....Man ska ju helst inte vara farlig för dom andra i trafiken. Om han kör som han gör på rr bana e han ju lite farlig :crash
Vilket jag har tyckt mig se att han är! :p :whip :notme
Men bra på att köra e han säkert :cool:

ModiN skrev:

Om man är polis och kör mer per dag än de flesta gör i månaden så är man något bättre ska du se :fakta Många tror att de har dragit polisen, när det faktiskt var så att polisen såg att personen var en fara för sig själv och andra och därför slog av. Det finns heller inte många här som klarar att dra en polisbil förutom på en rak motorväg. Alla mc-poliser kör hoj privat, väldigt sällan slöa häckar utan sporthojar.

En polisbil är ohyggligt simpelt att dra, har du aldrig kört moppe? Iofs körde man ju på gångbanor osv men är man jagad kan man väl göra det med mc också ? :D

cRoC skrev:
En polisbil är ohyggligt simpelt att dra, har du aldrig kört moppe? Iofs körde man ju på gångbanor osv men är man jagad kan man väl göra det med mc också ? :D

Polisbilar åker man ju ifrån utan problem. Men MC-polisen som dom snackar om är ju ganska mycket svårare att dra!! Deras cyklar e ju iof ganska otympliga. Men som sagt dom är oerhört grymma förare. Men bor du ute på vischan så ska det nog inte vara så svårt att dra en mc-polis :D Är ju enklast om man har en offroad hoj :cool:

Kan man inte bara köra lagligt och fint som en vänlig god trafikant? haha
Eller också tar man med sig en uzi och pepprar ner snuten när han ligger bredvid, så slipper du orora dig om din hoj är tillräckligt snabbt för att "dra" konstapeln.-

gringoo skrev:
Kan man inte bara köra lagligt och fint som en vänlig god trafikant? haha
Eller också tar man med sig en uzi och pepprar ner snuten när han ligger bredvid, så slipper du orora dig om din hoj är tillräckligt snabbt för att "dra" konstapeln.-

:bow :bow :whip hehe.....

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...