Vad ska man skaffa för hoj??

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
två polare köpte var sin z750 som första hojar, en halv säsong senare hade båda lessnat ganska rejält, så den vettefan om jag skulle rekommendera.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Åk och prova den som känns bäst för dig. Finns inget mer att säga.
 

KMM

Kampen Mot Mänskligheten
Gick med
28 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Z750 2008
Om du ska lattja på bana och vill ha lite bättre väghållning så satsa på Z750R.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Sluta lura människan nu, vill du ha en naken brutal hoj o åka bana med. Köp en superduke. :tummenupp
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Köp en svart Kawa om du vill ha det. Såna här "vad ska jag köpa för hoj" trådar slutar oftast i absurditeter eller "Ligga?":tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag är typ 165. Jo jag vet det är inte kul att tappa hojen har prova de 2 gånger hehe. Jag har tänkte att kolla runt mycket och provköra.. Jag har snöat in mig på z750 faktiskt..Gillar naked. samt lite mer upprättsittande. Men r6 är väl lite lite lite mer upprätt än r1? Ska prova lite olika modeller och känna efter vad man trivs med..

Du e några cm längre än mig, har själv provkört Z750 o den e rätt bred vilket gör att det är längre ner till marken. Den va jävligt rolig att köra, lät som en symaskin. :D :D Ja, ska man köra mycket gata är det att föredra, upprätt. Njä, inte för mig. Är så kort i överkroppen så det va ligga vilket som för mig. Innan du köper något så snälla (!!) testa Ducati Monster 696. Det var kärlek vid först ögonkastet! Sjukt härlig att köra! :tummenupp

Annars finns ju honda hornet eller yamaha fz6 eller fz1. Fz1an e riktigt snygg! Annars har du Yamaha MT01 eller MT03, brummar fint! Tror dock dom är lite svårare att få tag på, snacka med VBK här på forumet. Han har en MT03 om du är nyfiken.
 

ulf

Störd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Kawatia
Gillar du svart så har jag en kanonhoj du kan få köpa. Väldigt lättkörd, billig i försäkring, inköp o drift, erkänt skottsäker kvalitet och vacker som en dröm.:D Kolla bland Köp & Sälj:tummenupp
 

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Innan du köper något så snälla (!!) testa Ducati Monster 696. Det var kärlek vid först ögonkastet! Sjukt härlig att köra! :tummenupp

Håller med Money Testa Monster 696an eller storebröderna 796, 1100 om du vill ha lite fler pållar :tummenupp
 

_joppe_

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2010
Ort
Tranås jao!
Hoj
z750 -09
Jag är typ 165. Jo jag vet det är inte kul att tappa hojen har prova de 2 gånger hehe. Jag har tänkte att kolla runt mycket och provköra.. Jag har snöat in mig på z750 faktiskt..Gillar naked. samt lite mer upprättsittande. Men r6 är väl lite lite lite mer upprätt än r1? Ska prova lite olika modeller och känna efter vad man trivs med..
jag är riktigt nöjd med min iaf. funkat felfritt, alltid. o vettig försäkring nåt man är tvungen att väga in tyvärr. . .eller?
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
köp inget mesigt halvmesyr bara för att du är tjej!
jag har en kawwa zx10r och en aprilia RSV factory och ska göra mig av med en av dom till våren, bara att komma och provköra när isen släppt :tummenupp
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
ViewImage.aspx
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
z750! sån jävla stor skillnad i effekt mot en tex r6a märker man nog inte om man är nybörjare och pker gata :tummenupp jag hade en r6a innan min z750, jag trivs MKT bättre med kawan! MEN det är en smaksak, frågar du 5 andra så får du säkert 5 andra svar :)

Men det roliga med z750 är att den är rätt "ful" original, men sätt på bellypan, cuts, hugger å lite skit å nytt styre, nya speglar och byt till effektdämpare, då har du en jävligt fin hoj som både ser ut som en jävla dröm å låter som ett åskmoln :D:tuttar
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top