Vad ska man skaffa för hoj??

Bikerchick

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2010
Ort
Nynäshamn
Hoj
kawa z750 -10,urbansportedtion.
Vad ska man ha för hoj? tips,tankar allt?? Någon som kan kawasaki bra?? give me some info. ska köra gata och bana..
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
skulle jag köpa kawa så skulle det nog vara z750 eller z1000, men du kanske vill ha en mer kåpad?:)
 

tid001

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2010
Ort
västervik
Hoj
2008 kawasaki z1000
köp en kawasaki z750 eller en kawasaki z1000 helt underbar att köra jag har själv en grön 2008 kawasaki z1000
 

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
men mer seriöst. Testa dig fram och köp det du vill ha. Om du fortfarande vill ha en kawa då så är det bara att skaffa en kawa :tummenupp
 

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM SMC-R
Din fråga har 10 svar, mer info behövs. Gillar du raksträckor? Gillar du kurvor? Är du singel? Gillar du att åka fort? har du kört innan? Hur lång är du? Vikt? Nån speciell motortyp du gillar? Vad ligger budgeten på? Pengar att försäkra med? Är du rik? Bystmått? gillar du mig?
Allt detta underlättar om vi vet..
 

Bikerchick

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2010
Ort
Nynäshamn
Hoj
kawa z750 -10,urbansportedtion.
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är du dvärg eller normallång? De flesta tjejer har problem med att nå ner på RR hojarna då dom är lite högre. Det bästa är att testa sig fram, besök massa handlare o provkör. Även om man lär sig att flytta vikten så händer det lätt att man tappar hojen om marken lutar lite mer än vanligt, inte roligt. ;)

Varför har du snöat in dig på just kawwa? Ska det vara en RR hoj eller en nakenhoj? Er6a är inte att rekommendera till att köra bana men den e svinrolig på gata om man mappar den mm. Z750 är najs :tummenupp Ducati Monster 696 e sjukt porrig :tummenupp För mig kommer dock R6an alltid ligga närmast hjärtat. :)

Lycka till med hojletandet! :)
 

Bikerchick

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2010
Ort
Nynäshamn
Hoj
kawa z750 -10,urbansportedtion.
Är du dvärg eller normallång? De flesta tjejer har problem med att nå ner på RR hojarna då dom är lite högre. Det bästa är att testa sig fram, besök massa handlare o provkör. Även om man lär sig att flytta vikten så händer det lätt att man tappar hojen om marken lutar lite mer än vanligt, inte roligt. ;)

Varför har du snöat in dig på just kawwa? Ska det vara en RR hoj eller en nakenhoj? Er6a är inte att rekommendera till att köra bana men den e svinrolig på gata om man mappar den mm. Z750 är najs :tummenupp Ducati Monster 696 e sjukt porrig :tummenupp För mig kommer dock R6an alltid ligga närmast hjärtat. :)

Lycka till med hojletandet! :)

Jag är typ 165. Jo jag vet det är inte kul att tappa hojen har prova de 2 gånger hehe. Jag har tänkte att kolla runt mycket och provköra.. Jag har snöat in mig på z750 faktiskt..Gillar naked. samt lite mer upprättsittande. Men r6 är väl lite lite lite mer upprätt än r1? Ska prova lite olika modeller och känna efter vad man trivs med..
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top