Hoffmeister2
Ny medlem
Haha asså va
... Vart på dom olagliga substanserna såhär på lill-lörda?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp en R1:a
en 07:a: wärchting "Årets främsta sportnyhet är ett nervöst, hårdbantat och disciplinerat muskelknippe, som bjuder på en extrem körupplevelse och väcker liv i den gamla klyschan ”racer med lyse”"
Neä 99 är mycket bättredock så var väl k7an värsting hojen 2007? R1a 07 menade på att den är svårt att kontrollera pågrund utav motorn
Du har inte nån hojintresserad tolk i närheten?
Tack för all feedback!
Fan det e svårt alltså... E gixxer 750 har jag funderat en del på faktiskt. Dock ökar premien en del då tyvärr..
Så daytonan ska vara bra kvalitetsmässigt alltså? Låter ju bra! Dock ligger den lite i överkant prismässigt prrecis som hondan tycker jag
personligen så finner jag att 675an är bekvämare än just min zx6r. Man sitter högre på daytonan dvs högre upp från fotpinnarna som även är längre bak än på zx6r. om jag inte säljer kawwan så kommer jag att höja sadelhöjden samt flytta fotpinnarna längre bak för att slippa känna mig ihopkuren med knäna. sablans ont efter ett tag i knäväcken. sen sitter man mer "på" daytonan än just "i" hojen som man gör på zx6r. kåpor, tank, plast gör att man är mer skyddad från fartvinden jämfört med daytonan som eg känns som en naken hojÅ det jag testat bland japsarna så känns de någorlunda lika i just hur man sitter på dem. jag e dock 172 cm mega super lång
Vad lutar det åt för hoj TS?
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti