hållundan
Emozione!
Jag ska tjöpa en Ferrrarri Enzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Steffi, när faen skall du hinna köra hoj? Söker du några andra jobb än Mcdonalds? Ett hett tips är annars att börja göra det om du t ex ville hålla på med datorer, sök extrajobb på typ Onoff eller liknande. Det är grymt svårt att få jobb i dagens samhälle, men om du vill sparka igång din karriär så få in nån fot på nåt annat jobb eftersom jag inte kunde läsa att du ville jobba inom mcdonalds när du blir gammal.
) MikkE skrev:klarar du av att göra allt det där, och verkligen lyckas i det borde du bli vår drottning eller nåt.
jag säger bara lycka till...![]()
Miss_Orchidee skrev:Ne det blri nog en bartender kurs på Malliorca om jag har råd....
Victor skrev:Okej, jag orkar inte förklara eller vara näsvis på något sätt nu.
Men herregud!
Du kan väl inte mena allvar med att gå på bartenderkurs på Mallis. Allså betala pengar för att jobba som en slav där?
Det är ju bara så naivt att... att... att jag inte kommer på något som liknar det.

Stolten skrev:GoodDå ses vi där!
Victor skrev:Jag har jobbat på Mallis och bartenderkurserna där ska man inte ta som "utbildning". Se det som en kul lång semester.
Om du betalar (vad är det, 16K?) för att åka dit så känns det som bortslösade pengar.
Men gör vad ni vill.
Stolten skrev:Det är det jag ser det som iaf.. Sen är det ett plus om man kan jobba som Bartender i Sverige sen...
Miss_Orchidee skrev:och som om inte detta vore nog så håller jag på att designar min egen klädkollektion på min lediga tid (som är väldigt liten tid) Just nu är jag i stadiet där en kattalog skall sättas ihop, och söker modeller....
Maverick_ou812 skrev:Till sist: Lär dig att BMW visst gör en sporthoj!! Jag provsatt den igår och blev helkär!
Radfyra på 1 157 ccm, 167 hk vid 10 250 rpm, 0 - 100 på 2,8 sek och 190/50 ZR 17" däck bak, 320 mm bromsskivor fram!
God Jul!
Victor... vi bokar in en provkörning av den till våren så får vi avgöra om det är en sporthoj eller inte. Den ser ut som en, har prestanda som en och lunkar runt nordslingan under åtta. Jag tror det är en sporthoj och med ett öppet system låter den fanimej som en sån också!Victor skrev:Lika mycket sporthoj som en busa. Eller en Funduro för den delen med.
Annars har du rätt i allt.
blub skrev:#xy(?): Uppfinn botemedel mot krappula (som funkar bättre än pizza, cola och slösurfning).
Garanterad inkommstkälla och kultstatus.
Maverick_ou812 skrev:Victor... vi bokar in en provkörning av den till våren så får vi avgöra om det är en sporthoj eller inte. Den ser ut som en, har prestanda som en och lunkar runt nordslingan under åtta. Jag tror det är en sporthoj och med ett öppet system låter den fanimej som en sån också!
Detta är drömmar blandat med realism i sin bästa form.
Maverick_ou812 skrev:Sluta vara så naiv, du är 17 och snart 18, förstå att livet inte är så lätt.
Bara att flytta hemifrån och sköta hem och ekonomi själv är en stor prövning.
God Jul!

hållundan skrev:Jag ska tjöpa en Ferrrarri Enzo.

Vem du är vet jag naturligtvis inte men vad du gör på dagarna, hur du bor (obs, inte var), hur din familj ser ut, vad du har för intressen, vad du jobbar med m.m, m.m har du ju berättat i olika inlägg i olika trådar i ett par månader nu. Om man läser tillräckligt mycket av det som skrivs här på SH kan man skaffa sig en rätt klar bild över hur en person lever sitt liv och just du är knappast Greta Garbo här på SH.Miss_Orchidee skrev:Tack för dina tips angående mina planer, men det som jag citerat här av dig tycker jag är fullständigt onödigt sagt, då du varken vet hur jag lever mitt liv, vad jag gör på dagarna, vad som händer runt omkring mig och främst VEM jag är.
Lär dig att folk är olika, och att man inte ska yttra sig innan man har en klar bild av den man omtalar/talar till, och man ska framförallt veta VAD man pratar om och hur det kommer att beröra personen ifråga och hur relevant det är.
Sluta klaga för en gångs skull, det är förfan julafton idag? Folk ska inte sitta och behöva ta skit från alla en dag som denna.
God Jul på er!![]()
Fakk.Il Mostro skrev:Dem är slutsålda, du får nöja dig med en begagnad!![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |