Vad ska man göra när man blir gammal....

Maverick_ou812 skrev:
Vem du är vet jag naturligtvis inte men vad du gör på dagarna, hur du bor (obs, inte var), hur din familj ser ut, vad du har för intressen, vad du jobbar med m.m, m.m har du ju berättat i olika inlägg i olika trådar i ett par månader nu. Om man läser tillräckligt mycket av det som skrivs här på SH kan man skaffa sig en rätt klar bild över hur en person lever sitt liv och just du är knappast Greta Garbo här på SH.
Du har ju bara i denna tråd förklarat att du har två jobb, att du just nu läser m.m. och vad du har för drömmar...

Jag klagar inte och ger dig inte skit så jag är ledsen om du uppfattar mig som elak. Det enda jag säger är att man ibland måste vara realist och inte sväva i det blå.

Du som jag vet nog att även om man får en bild av alla personer här på SH så är den bilden kappast fulländad, långt ifrån offtast. Uppenbarligen även i detta fallet.

Jag är inte uppe i det blå och svävar, däremot drömmer/planerar jag en hel del och jag själv fattar att jag inte kan göra allt på listan, vilket jag har skrivit tidigare (!)

Kan ni inte fylla på med egna saker som NI skulle vilja göra, det var det som tråden skulle gått ut på egentligen....

Fan bruden! Du verkar ju ha järnkoll på läget! Med dina planer kommer du vara superkändis innan du fyllt 25, om inte annat som tjejen som aldrig sover (tolka det hur du vill.... :tungan).

Du verkar ju iofs ganska söt så du kanske dyker upp i nån dokusåpa om de fortfarande finns kvar om några år. You go, girl! :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Du som jag vet nog att även om man får en bild av alla personer här på SH så är den bilden kappast fulländad, långt ifrån offtast. Uppenbarligen även i detta fallet.
Jag är inte uppe i det blå och svävar, däremot drömmer/planerar jag en hel del och jag själv fattar att jag inte kan göra allt på listan, vilket jag har skrivit tidigare (!)

Kan ni inte fylla på med egna saker som NI skulle vilja göra, det var det som tråden skulle gått ut på egentligen....

Vet du, om våra styrande i landet hade din ambition, så skulle landet blomstra.

Fortsätt du och arbeta av din lista, men ett gott råd är , lyssna inte på goda råd.
Ditt liv har bara börjat, gör det DU vill, inte det du tror att andra vill att du ska göra. kram på dig, :pannkyss gör dig själv lycklig... :tummenupp

tassen skrev:
Vet du, om våra styrande i landet hade din ambition, så skulle landet blomstra.

Fortsätt du och arbeta av din lista, men ett gott råd är , lyssna inte på goda råd.
Ditt liv har bara börjat, gör det DU vill, inte det du tror att andra vill att du ska göra. kram på dig, :pannkyss gör dig själv lycklig... :tummenupp

Hon är för ung för dig så du kan sluta fjäska nu... :tungan

Smutta lite balle vettu!

Tror inte du ska ha så seriösa planer riktigt ännu, det kommer skita sig och sen blir du bara besviken.

Gå med i de lokala nazistgänget och skaffa jobb på korvmojjen så du kan bjuda dina polers på mosbricka! :banana

Miss_Orcidee, det första som är bra att lära sig är att man om man skriver saker så håller en del med dig och en del andra ger dig kritik. Det är bara låta det gå in i ena örat och ut genom det andra (ifall det är kritik) och sen drömma vidare.
Folk här får ju en bild av vem du är och det kanske är därför dom skriver som dom gör.

kjuze skrev:
Smutta lite balle vettu!

Tror inte du ska ha så seriösa planer riktigt ännu, det kommer skita sig och sen blir du bara besviken.

Gå med i de lokala nazistgänget och skaffa jobb på korvmojjen så du kan bjuda dina polers på mosbricka! :banana

Om dom skiter sig får jag väl omorganisera?? :) :banana

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...