GSXR1100R
The older i get the faster i was
Mycket snack på sistonde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wonderwizard skrev:nu hade jag säkert åkt dit på misshandel, men det kan jag ta.
oFFkeFF skrev:.... Så hur anser du vi ska straffa misshandlare? En kula i varje knäskål kanske?
wonderwizard skrev:det har jag inte sagt.. men jag hade iaf inte bara stått & tittat på. o sedan ringt polisen.
Ja, och den som är helt oskyldig kan kasta första stenen...Qwerty skrev:Dom gamla hedliga straffen som. Binda fast dom på en offentlig plats och ställa en skottkärra med sten bervid som folk kan kasta på dom. Eller varvör inte bada dom i tjära? Finns många bra straff som dom kommer minnas livet ut.
och andra valfria bibelcitat.CorbenDallas skrev:Ja, och den som är helt oskyldig kan kasta första stenen...
Man får passa på när man kan citera juh, händer inte så världans ofta. Speciellt inte när det gäller den boken.Silwer skrev:och andra valfria bibelcitat.
amen.
-dB_mike skrev:är det inte i Iran som man hugger handen av tjuvar? efter 2 straff lär det bli betydligt svårare att sno grejor. jag tror dom har betydligt mindre problem med stölder än vi. straff skall känna rejält, annars avskräcker dom ingen. att hamna på vilohem med en massa kompisar som har precis samma intressen och som man kan dela erfarenheter och lära sig nya grejor av funkar nog inte.
gladh skrev:Jag gissar att du lyssnar på Brittney Spears.
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."
B. Spears
gladh
-dB_mike skrev:är det inte i Iran som man hugger handen av tjuvar? efter 2 straff lär det bli betydligt svårare att sno grejor. jag tror dom har betydligt mindre problem med stölder än vi. straff skall känna rejält, annars avskräcker dom ingen. att hamna på vilohem med en massa kompisar som har precis samma intressen och som man kan dela erfarenheter och lära sig nya grejor av funkar nog inte.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |