Vad ska du ha för cykel efter 125 cc ?

Ljunghusen skrev:
Ska iaf sälja min volvo nu... Vad finns det för likgiltiga bilar (dvs rymlig, säker, praktisk, acc, farthållare, drag m.m)?
Funtar på saab 9000 cse´2,3t runt -97, är dom bra? Nästan aldrig meckat saab men vet att kupéfilterbyte på den bilen är beräknat på 30 minuter :lol
Är väl bra om det inte är som på 900, jävla pill med att skruva 900.
Dumt konstruerad.
 
Ljunghusen skrev:
Ska iaf sälja min volvo nu... Vad finns det för likgiltiga bilar (dvs rymlig, säker, praktisk, acc, farthållare, drag m.m)?
Funtar på saab 9000 cse´2,3t runt -97, är dom bra? Nästan aldrig meckat saab men vet att kupéfilterbyte på den bilen är beräknat på 30 minuter :lol


Har faktiskt också kollat på Saab lite, Brossan kör en -96a elr nått sånt och han har aldrig haft nått problem med den heller. Det blir nog iaf Saab elr Volvo. Vill inte ha nått piss man inte kan få tag i delar snabbt till.

Edit: Bild på volvon?
 
Last edited:
Solid snake skrev:
Är väl bra om det inte är som på 900, jävla pill med att skruva 900.
Dumt konstruerad.


Första modellerna av Saab 9000 har typ 1000 delar i instrument panelen :yoparty

Den bilen blev ju en "hit" men dom senare modellerna var smart konstruerade mot dom gamla som hade miljoner delar i alla konstruktioner.
 
Är inte detta ett mc-forum? Snacka bilar på ett forum som är gjort för det.
 
Ljunghusen skrev:
Varför skulle man inte köra kombi? :-)

Naj jag ska inte ha det, så mycket plats behöver jag inte.

Men ja klart det ju jäffligt nimt att ha där när man väl behöver det.
 
Padde skrev:
Naj jag ska inte ha det, så mycket plats behöver jag inte.

Men ja klart det ju jäffligt nimt att ha där när man väl behöver det.

Oja, jag ser ingen anledning till att köra sedan

ska iväg och köpa julgran snart.. bara o slänga in där bak :tummenupp
 
Ljunghusen skrev:
Oja, jag ser ingen anledning till att köra sedan

ska iväg och köpa julgran snart.. bara o slänga in där bak :tummenupp

HAHA gött snack :D

Var ska du handla den? Åkte halva skåne runt och letade innan jag fick hem min. =)

Vad för Saab skulle du glana på om du skulle ha? Ja ghar kollat runt på turbo modellerna ett tag nu dom är ju jäffligt fina. Rätt ok priser också.
 
Last edited:
Padde skrev:
HAHA gött snack :D

Var ska du handla den? Åkte halva skåne runt och letade innan jag fick hem min. =)

Vad för Saab skulle du glana på om du skulle ha? Ja ghar kollat runt på turbo modellerna ett tag nu dom är ju jäffligt fina. Rätt ok priser också.

Hehe.. Vet inte, är dom slut överallt?

Kikat lite på saab 9000 cse 2,3t runt 97

35 lök ungefär får man ge.. får 45 för volvon så det blir lite över till en d200 (kamera):hihi
 
Ljunghusen skrev:
Hehe.. Vet inte, är dom slut överallt?

Kikat lite på saab 9000 cse 2,3t runt 97

35 lök ungefär får man ge.. får 45 för volvon så det blir lite över till en d200 (kamera):hihi

mm men foto intresset är ju ganska ball också, Så du kan fota i sommar. :D

Alså du kommer nog få lite strul att hitta tror jag :S.. alså kör du vet stora vägen utanför mig, vrid in vid macken (sydoil), följ den vägen långt ända till du får en mack på höger sida, nu är du nsätan inne i lund, då har du granar till vsänter sida om dig. Macken till höger, granar till vänster, om vägen.

där finns iaf..

mm glanar också på sånna, får se hur det blir.
 
The_Plumber skrev:
Vadå förstöra en fin tråd?

Kan du sluta kinka?

Han frågade vad för cykel man ska ha efter 125an.

Det gick lite utanför linjerna och vi började snacka bil eftersom en del skulle ha det ist elr med hoj brevid. Ändå vad vi skulle ha efter 125an.

Tråden är inte förstöd, vill du skriva vad du ska ha för hoj efter så vadsågod.
 
Husa 650, Har man inte råd får det bli en Runner 180 och sätta tänderna i, inget är sämre om jag får bestämma. :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top