stoooffe
lem!deM
Padde skrev:Hehe farsan har kört nya volvos sen -94-95 och bytt upp modell efter 2 år elr liknande.
ALDRIG ett fel!![]()
Måste ha varit ett fett jävla måndagsex.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Padde skrev:Hehe farsan har kört nya volvos sen -94-95 och bytt upp modell efter 2 år elr liknande.
ALDRIG ett fel!![]()

Är väl bra om det inte är som på 900, jävla pill med att skruva 900.Ljunghusen skrev:Ska iaf sälja min volvo nu... Vad finns det för likgiltiga bilar (dvs rymlig, säker, praktisk, acc, farthållare, drag m.m)?
Funtar på saab 9000 cse´2,3t runt -97, är dom bra? Nästan aldrig meckat saab men vet att kupéfilterbyte på den bilen är beräknat på 30 minuter![]()
Ljunghusen skrev:Ska iaf sälja min volvo nu... Vad finns det för likgiltiga bilar (dvs rymlig, säker, praktisk, acc, farthållare, drag m.m)?
Funtar på saab 9000 cse´2,3t runt -97, är dom bra? Nästan aldrig meckat saab men vet att kupéfilterbyte på den bilen är beräknat på 30 minuter![]()
Solid snake skrev:Är väl bra om det inte är som på 900, jävla pill med att skruva 900.
Dumt konstruerad.
Padde skrev:Har faktiskt också kollat på Saab lite, Brossan kör en -96a elr nått sånt och han har aldrig haft nått problem med den heller. Det blir nog iaf Saab elr Volvo. Vill inte ha nått piss man inte kan få tag i delar snabbt till.
Edit: Bild på volvon?
Ljunghusen skrev:Har ingen men den ser ut som den här http://212.112.182.19/images/35/3546576705.jpg
fast med extraljus kraftigare varianten
The_Plumber skrev:Är inte detta ett mc-forum? Snacka bilar på ett forum som är gjort för det.
Padde skrev:Jaha fean trudde inte du körde kombi..
![]()
![]()
Ljunghusen skrev:Varför skulle man inte köra kombi?![]()
Padde skrev:Naj jag ska inte ha det, så mycket plats behöver jag inte.
Men ja klart det ju jäffligt nimt att ha där när man väl behöver det.
Ljunghusen skrev:Oja, jag ser ingen anledning till att köra sedan
ska iväg och köpa julgran snart.. bara o slänga in där bak![]()
Padde skrev:HAHA gött snack
Var ska du handla den? Åkte halva skåne runt och letade innan jag fick hem min. =)
Vad för Saab skulle du glana på om du skulle ha? Ja ghar kollat runt på turbo modellerna ett tag nu dom är ju jäffligt fina. Rätt ok priser också.

Ljunghusen skrev:Hehe.. Vet inte, är dom slut överallt?
Kikat lite på saab 9000 cse 2,3t runt 97
35 lök ungefär får man ge.. får 45 för volvon så det blir lite över till en d200 (kamera)![]()
The_Plumber skrev:Vadå förstöra en fin tråd?
Ääh sluta wajna.The_Plumber skrev:Vadå förstöra en fin tråd?

Solid snake skrev:Ääh sluta wajna.
Förresten du tas på större allvar om du använder större typsnitt. :kocko
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |