Vad ska du ha för cykel efter 125 cc ?

SkyNard

Knugen
Gick med
14 Dec 2005
Ort
Sandviken
Hoj
Yamaha XV Virago 125
Tja alla 125:a åkare... är ny här på sh så jag tänkte kolla runt lite och se vad det är för folk :D Men jag undrar lite lätt vad ni andra tänker skaffa för cykel efter 125cc eller om ni tänker skita i att åka sen.. själv tänker jag köpa först en KTM 525 eller husaberg 640 supermotard så klart :D Hare bra alla bikers !
 
Tror det blir en Gsxr 700cc -96 - 98

Om jag inte vill ha något annat att lära mig åka på först :)
 
Om pengarna räcker blir det en offroad eller motard. Ktm förslagsvis.

Men det är ju två år kvar, man hinner nog ändra sig lite.
 
Trashcan skrev:
Om pengarna räcker blir det en offroad eller motard. Ktm förslagsvis.

Men det är ju två år kvar, man hinner nog ändra sig lite.
Du som är så gammal...jamenar är man född 1972 så....=)
 
Ktm 640! :hihi

Anledning till att det troligtvis ej blir 660 är då 640´n är godkänd för passagerare etc, främst det! Bönan kommer bråka annars... :D

Mvh
Johan
 
om de ska bli nåt en r1 eller r6 :banana honda fireblade skulle inte varit fel :näsblod
om de går då alltså :hihi
 
Trashcan skrev:
Om pengarna räcker blir det en offroad eller motard. Ktm förslagsvis.

Men det är ju två år kvar, man hinner nog ändra sig lite.
Instämmer till 100% på det du säger.
Man måste ha råd med bil också....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top