Vad ska du ha för cykel efter 125 cc ?

om ja råkar bli rik på nå vänster så blire en Hq 570RR annars typ Yamaha 660TT eller liknande lite billig supermoppe
 
En mattsvart R1a skall det bli nu bara det blir vinter och dom sjuker lite i pris
:yoparty
 
hmmm ja står o väger hela tiden,

jaf har funtat både på cbr600rr, hornet och en ktm 640 sm eller 660 beror på

hmm aja har iaf vintern på mig att fundera :D
 
Han frågade vad man ska ha, inte vad man önskade sig. :7peta

XR 600 R motard för mig.
 
Framtiden Döljer många hemligheter :) :tomten

tror det får bli en thundercat 600 för min del
 
Zx6r -03/04 eller en R6-06.... funtar även på en Z1000 -03/04 ... fast som sakt det är inte hojen som är dyr :(
 
raZorsharp skrev:
dunderkisse eller cbr600, men hade man haft mer pengar hade de nog fått gå till en Ducati!

bara att börja sommarjobba då :tummenupp .... själv så har jag dragit in 16 varje sommar sän jag var 14 och lite okända sumer som inte finns :hihi
 
1.R6 -00 Helst en r6'a men försökringspremien sätter antagligen stopp..
2.Gsxr600 -98 Samma sak med gsxr'n, hoppas på lite lägre premie.
3.Hornet -03/KTM640 -03 Om jag inte får det att gå ihop med varken r6'an eller gsx'r så blir det en avklädd hoj.
 
Jag ska antingen ha en r6 zx-6 eller en husa. Som läget är nu är jag mest sugen på sport.

Ska ni strypa era om ni köper dem när ni är 18?
 
The_Plumber skrev:
Ska ni strypa era om ni köper dem när ni är 18?

Första månaden/två månaderna. Ingen idé att försöka sätta några mål att köra strypt hela tiden, det kommer ju ändå aldrig att gå. :gnissla
 
kommer iaf börja köra stryp några månader tills jag känner att ja klarar av hojen, men man vet alldrig kanske blir strypt hela tiden beroende på hur den e o köra.
 
en ktm supermotard iaf. Får hoppas pengarna räcker till. En 660 hade ju inte suttit fel :tomten
 
The_Plumber skrev:
Jag ska antingen ha en r6 zx-6 eller en husa. Som läget är nu är jag mest sugen på sport.

Ska ni strypa era om ni köper dem när ni är 18?

Ett tag, ev. Men sen måste man ge den vackra motorn lite andrum! :tomten
Tänker ta det hela som det kommer, glida lungt och se vad som händer. :hihi

Mvh
Johan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top