MickeZX7R
Posör
Jag/vi har inget att se just nu eftersom vi sett varenda engelsk deckare som finns, verkar det som *snyft*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har bara sett Yellowstone än.Är inne på sista säsongen av Yellowstone. Efter att ha sett 1883 och 1923 i följd innan. 1883 var riktigt bra, även om det fanns saker som var väl anpassade till nutidens tankesätt. Brutal och sorglig. 1923 var blodig den med och även där vissa saker som stack ut - folk som var under attack, men ändå naivt traskade omkring ensamma och obeväpnade tex (det är samma i Yellowstone). YS tycker jag om, men berättar inte lika mycket en historia om en familj, som mer en såpa med tema. Våld, hästar och tilltufsade individer med skev syn på lag och ordning.
Är inne på sista säsongen av Yellowstone. Efter att ha sett 1883 och 1923 i följd innan. 1883 var riktigt bra, även om det fanns saker som var väl anpassade till nutidens tankesätt. Brutal och sorglig. 1923 var blodig den med och även där vissa saker som stack ut - folk som var under attack, men ändå naivt traskade omkring ensamma och obeväpnade tex (det är samma i Yellowstone). YS tycker jag om, men berättar inte lika mycket en historia om en familj, som mer en såpa med tema. Våld, hästar och tilltufsade individer med skev syn på lag och ordning.
Jag fick skaffa Skyshowtime eller vad det heter, till Amazon Prime för att kolla på 1923. 1883 fanns på Netflix har jag för mig och Yellowstone med, men bara fyra säsonger. Så nu när jag skulle se sista säsongen som är fler avsnitt, fick det bli Prime igen.Har bara sett Yellowstone än.
Ska snart ta mig an siffer-säsongerna.![]()
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |