Vad ser du för film eller serie just nu?

Rostiga Roadtrips på SVTplay. har bara sett några avsnitt säsong 1.
Det är så töntigt och tramsigt så det kryper i skinnet men de besöker en del kul ställen och det är gjort för att vara tramsigt (hoppas jag).
Blev ett besök i Wuppertal förra året efter att ha sett den serien. En stad jag tror jag inte skulle besökt annars. Schwebebahn var riktigt nice!
 
Just sett klart på "Innan vi dör" på SVT Play. Ruggigt bra. Gillar man typ Johan Falk så är det här nästan lite same same. Bästa serie på länge:
 
Rostiga Roadtrips på SVTplay. har bara sett några avsnitt säsong 1.
Det är så töntigt och tramsigt så det kryper i skinnet men de besöker en del kul ställen och det är gjort för att vara tramsigt (hoppas jag).
haha, ja, det kunde vara väldigt mycket bättre. Men ändå lite skoj om man inte har annat för sig :)
 
Just sett klart på "Innan vi dör" på SVT Play. Ruggigt bra. Gillar man typ Johan Falk så är det här nästan lite same same. Bästa serie på länge:
Tänkte. Kanon den kan vi börja se.
Men frun hade redan sett den. 😟
Skitbra! Var hennes betyg. 😊
 
Civil War på Netflix med Kirsten Dunst.

Hoppas det inte blir en dokumentär...😟
 
Har börjat kolla på Wisting på svt play. Är helt ok även om det som i alla polisserier blir lite överdrivet och ibland fånigt. (Distraktiongranat skadar tre-fyra personer i skogen t.ex. Kanske beror på översättningsproblem och/eller begrepsförvirring.)
- Palla se svenska thrillers/polisserier/deckare med dialogerna som är så pinsamt orealistiska. Gaphalsen Gunvald Larsson är ett typexempel med sitt högljudda teatrealistiska bräkande.
 
- Palla se svenska thrillers/polisserier/deckare med dialogerna som är så pinsamt orealistiska. Gaphalsen Gunvald Larsson är ett typexempel med sitt högljudda teatrealistiska bräkande.
Den är norsk

Sent from my ASUS_I006D using Tapatalk
 
Silo på Apple TV+. Bästa serie jag sett på ett bra tag.

Silo har jag sett tidigare och den är rätt bra.

Just sett klart på "Innan vi dör" på SVT Play. Ruggigt bra. Gillar man typ Johan Falk så är det här nästan lite same same. Bästa serie på länge:

Jag har sett bägge säsongerna nu. Jag tycker den är okej men liksom lite för mycket av allt. Skulle det komma en tredje säsong så kommer jag se den också men min favorit är den inte riktigt.
 
Task på HBO.

Den har potential såhär när jag sett drygt ett avsnitt, tycker jag.

Sen är det Resident på Netflix som snurrar som gemensam serie med frugan. Den funkar även om den så gott som bygger på kritik mot vårdapparaten i Usa.
 
Är inne på sista säsongen av Yellowstone. Efter att ha sett 1883 och 1923 i följd innan. 1883 var riktigt bra, även om det fanns saker som var väl anpassade till nutidens tankesätt. Brutal och sorglig. 1923 var blodig den med och även där vissa saker som stack ut - folk som var under attack, men ändå naivt traskade omkring ensamma och obeväpnade tex (det är samma i Yellowstone). YS tycker jag om, men berättar inte lika mycket en historia om en familj, som mer en såpa med tema. Våld, hästar och tilltufsade individer med skev syn på lag och ordning.
 
Kill Bill vol 1
Kan inte låta bli att älska allt av Quentin. 😁
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top