Är inne på sista säsongen av Yellowstone. Efter att ha sett 1883 och 1923 i följd innan. 1883 var riktigt bra, även om det fanns saker som var väl anpassade till nutidens tankesätt. Brutal och sorglig. 1923 var blodig den med och även där vissa saker som stack ut - folk som var under attack, men ändå naivt traskade omkring ensamma och obeväpnade tex (det är samma i Yellowstone). YS tycker jag om, men berättar inte lika mycket en historia om en familj, som mer en såpa med tema. Våld, hästar och tilltufsade individer med skev syn på lag och ordning.