Vad saknar ni?

Saknar snygga diskreta hjälmar.. Alla hjälmar ser antingen ut som en grafitti målning eller så är dom matt svarta.. :huvet Önskar en integral hjälm som är som t ex min fox v3 whitewall designad men endå diskret! men istort sett omöjligt att hitta!

Instämmer!
Det mesta, med några undantag, ser ut antingen som något ur Drakar & Demoner, ett tribal trainwreck eller som om hunden käkat neonfärg och sedan kräkts upp det.

Går att lacka hjälmen precis hur man vill för en inte allt för stor peng :tummenupp

Jamen vad bra, då saknas ju ingenting här i världen, för det går att tillverka själv :tummenupp

Jag saknar också diskreta hjälmar, varför i h-vete ska det vara grylliga tribalmönster och skit på allt.

95% av alla hojar är lackerade i tre färger eller färrre, i stora fält, medans hjälmarna ser ut som psykedelisk spya.

Men lägger man 7000 kr på en hjälm vill man ju gärna att det ska vara "rätt" från början, känns inte som man vill lägga mer då. :huvet

Precis! och känns sådär att betala massa pengar för att få hjälmen "mindre" målad.. :huvet

Då saknar jag ett par stövlar som var ventilerade så man inte svettas ihjäl när man kör - resultat: äckliga strumpor, äckliga stövlar och en halvt vidrig doft... ;)
skrev nån =)

Sidi vertigo corsa air:yoparty
jävligt välventilerade

En schysst liten vattentät, skaktålig digitalklocka som INTE slutar fungera p.g.a. vibrationer efter ett tag att sätta på styret.
Har provat ett par men endel låter som marackas efter ett tag medans andra bara .......dör.

Louise.de säljer såna

Finns bra grejer också. Car Bug

Det var ju allt annat än billigt.

8500kr + 100kr/ månad, hoppas man inte ska förlita sig på dret företaget telnors täckning när man ska spåra motorcykeln.

Last edited:
Dragracingbana under tak! i Malmö, och enbart för hojar såklart. Hadde jag haft en säck med pengar över så.

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard