Vad saknar ni?

Då saknar jag ett par stövlar som var ventilerade så man inte svettas ihjäl när man kör...
Det finns ju redan. De Oxtar jag har är mycket välventilerade. Minns inte vad modellbeteckningen är men kolla bilden, säkert nån som vet vad de heter. Evo X-nånting tror jag...

Bifogat

• Sturup 060910 I liten.jpg
    Sturup 060910 I liten.jpg
    43.8 KB · Visningar: 93
Trackingsystem om hojen blir snodd. Finns ju snikvarianter men vore skoj med nåt snuskit diskret som funkar bra

ta en mobiltelefon och ett telia kontantkort och koppla upp det mot telias tjänst friendfinder...
vore kanske lite smart att INTE lägga den i kutsen...
går att göra snuskigt diskret.

Det finns ju redan. De Oxtar jag har är mycket välventilerade. Minns inte vad modellbeteckningen är men kolla bilden, säkert nån som vet vad de heter. Evo X-nånting tror jag...

Joo jag har kört med dem men jag svettas i dem också... Kör med varianten under nu, TCX Gore, och de är också välventilerade jmf. med andra men fortfarande för varma för mig med översvettande fötter... :)

Jag tänkte mig mer nåt i stil med det skinnstället med fläkt i puckeln..! :tummenupp

Joo jag har kört med dem men jag svettas i dem också... Kör med varianten under nu, TCX Gore, och de är också välventilerade jmf. med andra men fortfarande för varma för mig med översvettande fötter... :)

Jag tänkte mig mer nåt i stil med det skinnstället med fläkt i puckeln..! :tummenupp
Jasså, på det viset. Jahapp, då är det bara att välja mellan fotamputation och att smörja in dem med aluminiumklorid regelbundet. Finns på apoteket.

Jasså, på det viset. Jahapp, då är det bara att välja mellan fotamputation och att smörja in dem med aluminiumklorid regelbundet. Finns på apoteket.

Funkar det? Aluminiumklorid alltså... :va

Amputation känns lite drastiskt, det är inte så hemskt utanför hojstövlarna...;)

Jag vill ha en propellerhatt och under den en clownfrisyr. När folk ska kommentera, allt ifrån "när jag var grabb körde Jag norton, inte alls som en sån här maskin men på den tiden... till Var har du skinnstället? Så ska jag svara med rapar och gluterala läten.

En vuxenblöja kanske skulle vara kul åxå

Hur pass koncentrerad är förrästen den AlCl:en man kan köpa på apoteket?
Ingen aning. Men du skall nog vara försiktig om du kommit över nån "Industrial grade" eller "Mil spec" AlCl :gnissla

Ingen aning. Men du skall nog vara försiktig om du kommit över nån "Industrial grade" eller "Mil spec" AlCl :gnissla

Har provat koncentrerad AlCl. Inga utslag, ingen klåda och framförallt ingen svett.

Fast, å andra sidan sitter man kanske med armhålscancer om 20 år... :gnissla

Jaja, lugna dig nu. Nästa år kan du köpa en utomordentligt fin GPcrono datalogger som loggar det mesta. Well, kanske inte exakt hur mycket du lutar och bromsar fast det mesta i övrigt. För övrigt känner du ändå när du lutar för mycket. De gör ont! Vad mer behöver du veta om den saken? :D

Du får sansa dig tills dess. Och spara pengar, för den kommer inte att vara för fattiglappar :fakta
För att hålla den här tråden på en barnvänlig nivå ska jag inte berätta om vissa fysiska reaktioner nu :D

Exakt hur mycket man bromsar går ju att ta fram via gps-loggen, det är nog mer intressant när man börjar och slutar bromsa, å det är ju lätt löst.
Å ja, för mycket lutning märks :D

Det är la AlCl det är i vanlig antiperspirant?

Jag önskar femton hästar till & några till i hagen

hmm en flickvän kanske??:tuttar

Där var du snabb du. Haha!
Har förresten precis skaffat en sån... Som du känner dessutom :)

Starta importfirma, eller? ;)

Inget planerat, mend et vore kul o göra nåt annat än vanliga kneget ibland.

...som imorgon, när jag skall iväg o jobba på ett seglarläger.
Inte fel att få betalt för att sola, bada och segla en vecka :tummenupp

Mindre snopp hade funkat.. Lite jobbigt att hitta jeans som passar!

Kan trösta dig med att du inte är ensam med det problemet iaf. Haha!

Last edited:
Saknar snygga diskreta hjälmar.. Alla hjälmar ser antingen ut som en grafitti målning eller så är dom matt svarta.. :huvet Önskar en integral hjälm som är som t ex min fox v3 whitewall designad men endå diskret! men istort sett omöjligt att hitta!

Saknar snygga diskreta hjälmar.. Alla hjälmar ser antingen ut som en grafitti målning eller så är dom matt svarta.. :huvet Önskar en integral hjälm som är som t ex min fox v3 whitewall designad men endå diskret! men istort sett omöjligt att hitta!

Går att lacka hjälmen precis hur man vill för en inte allt för stor peng :tummenupp

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard