vad sägs om en feministdebatt igen?

RoLLER skrev:
Jag sitter i samma sits jag. Så jag valde att sponsra ur egen ficka istället. Hosta upp nu din snåle fan!

nä nu jävlar???? du sponsrar väl ändå inte Ullis????? :6surkart

:va

:näsblod

dethär var droppen som fick bägaren att rinna över. jag måste också vika ut mig. :banana synd bara att resultatet inte skulle bli lika bra. Ullis :kär

anja skrev:
nä nu jävlar???? du sponsrar väl ändå inte Ullis????? :6surkart

:va

:näsblod

dethär var droppen som fick bägaren att rinna över. jag måste också vika ut mig. :banana synd bara att resultatet inte skulle bli lika bra. Ullis :kär

Testa så får vi se.

ja kom igen nu alla tjejer, vik ut er, visa muttan anja... (not)
reidel va den som öppnade sig :hihi först
hm, kanske jag som är skyldig till detta, minns att jag sa till ullis att prata med carolina en gång på en mässa, mkt möjligt att ullis gjort detta ändå, men också mkt möjligt att hon fick en lektion i utvik där... :lol

som räser åkare får man göra vad som helst för att få ihop pengar, så sett tycker jag ullis gjort rätt.
men jag tycker även att hon hjälper till att underblåsa en viss syn på kvinnor.

som nånn skrev, ullis är ju läckrast på en hysteriskt varvande hoj på bana
resten hör väl till henne och hennes grabb.

Last edited:
Teddy skrev:
Hon menar att det spelar inte någon större roll vad Ullis gör eller inte gör utanför banan och vad andra tycker om det. Jag håller med. Det blir lätt lite Hänt-I-Veckan-varning över Sporthoj.com när Ullis hamnar i tidningen. Nu är ju givetvis jag inte någon mindre syndare för att jag tycker så, jag har ju själv deltagit i debatten.

Okej, jag är med på det men jag såg inte hur det passade in i "Femenistdebatten".
Men den är väl inne på sin tredje vända vid dethär laget så det kan ifos kvitta.

Angående syjuntestämmningen, så brukar det vara i skyddade verkstäder. Vanligtvis trevligt tycker jag. Fast det kanske beror på hur man tolkar begreppet syjunta.

Liwa1 skrev:
Ska inte tävla i år.

Men det är bara 1 plats som räknas när man tävlar, eller hur. Vare sig det är Ullis eller vem det nu är.

Man vinner ju inte högsta pallplatsen genom vara i tidningar, utan man måste de facto köra sig till den. Det är den svåra biten.

Respekten i tävlingar är väl att vinna själva tävlingsmomentet.

Du vill väl med hellre vinna än komma sist? Tävlingsinstinkten brukar ju finnas hos alla som tävlar.

Och för att komma först behövs en stor hög pengar "sponsorer" och för att få såna måste man synas det borde väl du veta.

ja då får man vika ut sej i Playgirl då :tungan

snygg bild med reportern måste nog va bra grabbig kom precis på varför man inte köper dom tidningarna....lite bratt känsla över dom allså

Lycka till nu Ullis :banana :banana

klockrent ullis... utvik är kul!

det är oftast bara fula, tjocka svenskar som gnäller.. den svenska folksjukdomen avundsjuka som gör sig påmind

Goodstuff skrev:
Det kommer han inte kunna göra eftersom han glömde: "orakade feministlebbor."

Fan oxå! jag visste att jag glömde något!
kommer inte hända igen

ozto skrev:
kanske men har jag mindre rätt för det?
Att tro att alla som tycker det finns negativa aspekter av utviksbilder är "drabbade" av den svenska avundsjukan (Vilken fantastisk grej den är! Går alltid att slänga in överallt när man inte har motargument. "Ähh du är bara avundsjuk.") är väl att göra det lite väl lätt för sig?

Goodstuff skrev:
Att tro att alla som tycker det finns negativa aspekter av utviksbilder är "drabbade" av den svenska avundsjukan (Vilken fantastisk grej den är! Går alltid att slänga in överallt när man inte har motargument. "Ähh du är bara avundsjuk.") är väl att göra det lite väl lätt för sig?

jag vet.. men jag skrev faktiskt oftast i mitt första inlägg...

moto-gg skrev:
Och för att komma först behövs en stor hög pengar "sponsorer" och för att få såna måste man synas det borde väl du veta.

Har jag skrivit något annat då?

Personligen hade jag sponsorer mer än nog, men vek aldrig ut mig lättklätt. Fick mycket tv tid, dagstidningar och media pga bra resultat och hur jag var pr mässigt utåt = glada sponsorer.

Tackade dock nej till ett stort erbjudande för underkläder som vill sponsra och ta bilder på mig i deras underkläder.

Man gör det man känner är rätt för en själv.

ozto skrev:
kanske men har jag mindre rätt för det?

Det spelar ingen roll. Oavsett vad man tycker i frågan så hör det till att visa respekt för sina seriösa meningsmotståndare och inte spekulera i huruvida de är feta och fula eller inte.

Last edited:
evigt gnäll

Det var värst vad folk gnäller. Peronligen tycker jag det var en fin bild, inte ett utvik direkt (hon visar ju inte muttan...).

Förrästen så ska Henrik Lundqvist modella för kalsonger.. kan inte ni moralkäringar dissa honom å Björn borg i stället??

FAAN fa trött jag är på den jävla feministdebatten!!!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park