Vad kvinnor vill ha

Ja ja..dra alla med en kam nu bara. Vi är ju alla likadana..vill bara binda ner er.. :rolleyes:
Specificerad lista kan man ju inte ge, det beror ju på personen man vill ge det till också :)
G du brukar ju inte vara trångsynt...varför ovan inlägg? :pannkyss

Kia skrev:
Näää "lagom" är så typiskt jätte volvo-villa-vovve-vitt staket-svensson svenskt...allt ska vara så jätte "lagom" och "neutralt".... Våga nåt mer... :yoparty :Bugar

Måla staketet brunt och sätt vinge på volvon. Helt galet. :yoparty

Det där var väl ändå lite väl extremt...! Jisus...

Då får jag väl passa på att fråga. Om det nu är så bra att tjejer är ärliga.
Varför fejkar dom? Fjolleri på hög nivå.

Gabor skrev:
Det är inget tjat, det är en tråd du besöker där frågan var vad kvinnor vill ha....å det är en hel del många vill ha...men var står det vad ni vil GE ?? för att få det ni vill ha ??
kanske dags att starta en sån tråd ...nä jag ställer frågan här ...

VAD ÄR KVINNAN VILLIG ATT GE FÖR ATT FÅ DE KVINNAN VILL HA ????

Lösenordet är RESPEKT. För egentligen är det väl inte någon större skillnad på män och kvinnor. Förstår inte att det ska vara så svårt att prata med varandra och respektera varandras åsikter. :va

Kerplunk skrev:
Lösenordet är RESPEKT. För egentligen är det väl inte någon större skillnad på män och kvinnor. Förstår inte att det ska vara så svårt att prata med varandra och respektera varandras åsikter. :va

Vissa går ihop, andra gör det inte.

Så enkelt är det bara :)

Jonathan skrev:
Jaja, såå gammal är du inte själv :hihi

:pannkyss

Nä, kanske inte, fyller ju faktiskt inte tant förrän i juni. :D

Mina tjejkompisar brukar pika mig för att 90% av mina ragg är yngre än jag själv. Dom kallar det ålderskris men jag vete sjutton. Ärligt talat så bryr jag mig inte. Om 10 år så kommer dom till parmiddagarna med sina gaggiga gubbar med ölkagge medan jag själv kommer med min slimmade 25-åring. Skrattar bäst som skrattar sist, eller hur är det man brukar säga... :rofl

Kerplunk skrev:
Nä, kanske inte, fyller ju faktiskt inte tant förrän i juni. :D

Mina tjejkompisar brukar pika mig för att 90% av mina ragg är yngre än jag själv. Dom kallar det ålderskris men jag vete sjutton. Ärligt talat så bryr jag mig inte. Om 10 år så kommer dom till parmiddagarna med sina gaggiga gubbar med ölkagge medan jag själv kommer med min slimmade 25-åring. Skrattar bäst som skrattar sist, eller hur är det man brukar säga... :rofl

Vilket datum ?
Fyller själv i den månaden.

Det har du rätt i. Jag känner EN tjej i min skola som har en yngre pojkvän. EN!

Jonathan skrev:
Vilket datum ?
Fyller själv i den månaden.

Det har du rätt i. Jag känner EN tjej i min skola som har en yngre pojkvän. EN!

23:e :banana

Jag kan nog inte komma på någon tjej så här på rak arm som är äldre än sin pojkvän. Tragiskt att det ska vara så egentligen.

Kerplunk skrev:
23:e :banana

Jag kan nog inte komma på någon tjej så här på rak arm som är äldre än sin pojkvän. Tragiskt att det ska vara så egentligen.

Fi fan, det var nära. 27:e här :yoparty

Jepp, är det nån oskriven regel ni har?
Att ni bara måste, under alla omständigheter ha en äldre pojkvän?

Helst ska han vara minst 5 år äldre, ha egen lya och bil. Talar utifrån de jag känner, alltså 16-19 åringar.

Jonathan skrev:
Fi fan, det var nära. 27:e här :yoparty

Jepp, är det nån oskriven regel ni har?
Att ni bara måste, under alla omständigheter ha en äldre pojkvän?

Helst ska han vara minst 5 år äldre, ha egen lya och bil. Talar utifrån de jag känner, alltså 16-19 åringar.

Får väl erkänna att jag också hade den inställningen förrut. Sen träffade jag en riktig kanonkille, var nere ett gäng och firade midsommar i Västervik och jag föll pladask för denna underbara människa. Han var 18 och jag 21. Tre år är ju faktiskt ingenting. Det kändes 100% rätt så länge vi var kvar därnere men sen när jag kom hem blev jag nojig och av någon jävla anledning fick jag för mig att tre år faktiskt var rätt mkt. Grabben hade ju faktiskt inte gått ut skolan, vad skulle folk säga? Så det slutade med att jag sa upp kontakten, mådde skitdåligt men intalade mig själv att jag hade gjort rätt. Sjävklart var det skitfjantigt och jättedumt och jag ångrar mig fortfarande. :död

Så nu har jag lagt ner den där åldersfixeringen, har tillräckligt svårt för att bli kär ändå.

Kerplunk skrev:
Så nu har jag lagt ner den där åldersfixeringen, har tillräckligt svårt för att bli kär ändå.
men detta måste va en folk sjukdom numera har alla svårt att bli kär nu :confused: förtiden iofs ska jag igentligen hålla käft på den fronten då jag blivit bränd :död så pass många gånger att jag knappt litar på er flickor längre :(

Kerplunk skrev:
Får väl erkänna att jag också hade den inställningen förrut. Sen träffade jag en riktig kanonkille, var nere ett gäng och firade midsommar i Västervik och jag föll pladask för denna underbara människa. Han var 18 och jag 21. Tre år är ju faktiskt ingenting. Det kändes 100% rätt så länge vi var kvar därnere men sen när jag kom hem blev jag nojig och av någon jävla anledning fick jag för mig att tre år faktiskt var rätt mkt. Grabben hade ju faktiskt inte gått ut skolan, vad skulle folk säga? Så det slutade med att jag sa upp kontakten, mådde skitdåligt men intalade mig själv att jag hade gjort rätt. Sjävklart var det skitfjantigt och jättedumt och jag ångrar mig fortfarande. :död

Där ser man..

Då kommer vi till den gyllene 10.000 :- frågan;

Varför bry sig om vad andra tycker ?
Varför ska man inte se till sitt eget bästa och göra det man själv vill ?

Why oh why

Jonathan skrev:
Där ser man..

Då kommer vi till den gyllene 10.000 :- frågan;

Varför bry sig om vad andra tycker ?
Varför ska man inte se till sitt eget bästa och göra det man själv vill ?

Why oh why

Ja, säg det den som vet. :confused:

Kerplunk skrev:
Ja, säg det den som vet. :confused:

Jag vet.
Svaret är ganska enkelt egentligen.

För att vi inte har nån stake att sticka ut ur mängden helt enkelt.

För rädda att folk ska döma oss kanske ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT