Vad kvinnor vill ha

Kerplunk skrev:
2042513 Kanske är bäst vi ses i stan förresten, jobbar på dagis och vi försöker att inte skrämma barnen i onödan. :hihi

Jahapp, där rök din chans helt plötsligt som en fjärt i vinden :hihi

Som Jonathans officiella PIMPmama kan jag tillägga att han har en lucka nästa lördag, skall jag boka in dig Kerplunk? Här bör nämnas att ett special erbjudande kommer att finnas tillgängligt: halva söndagen ingår i priset om man så önskar..efter det blir det full taxa igen.
:tomten

Jonathan...boka in dig fort som faaan på hospitalet o red ut de där "problemen" du pratade om :rofl :hihi

Last edited by a moderator:
Kerplunk skrev:
2042553 Attans :gnissla

Skoja bara ju. :pannkyss

Såja, dagmamma sa du ?
Skapligt :tummenupp

Nursey skrev:
2042641 Som Jonathans officiella PIMPmama kan jag tillägga att han har en lucka nästa lördag, skall jag boka in dig Kerplunk? Här bör nämnas att ett special erbjudande kommer att finnas tillgängligt: halva söndagen ingår i priset om man så önskar..efter det blir det full taxa igen.

Jonathan...boka in dig fort som faaan på hospitalet o red ut de där "problemen" du pratade om :rofl :hihi

Jepp, bättre pimpmama får man leta efter :hihi

Vilka problem, don`t follow :confused:

General E skrev:
2037909 Måla staketet brunt och sätt vinge på volvon. Helt galet. :yoparty

Provade de ett tag.... men de kändes bara löjligt... En "lagom" svensson kan aldrig bli galen och häftig oavsett va han gör med sin container till bil... Så jag krockade volvon och köpte mig en saab och en sporthoj istället och vips va jag ett sexobjekt för snygga karlar... ;) :tummenupp :banana

Kerplunk skrev:
2039767 Får väl erkänna att jag också hade den inställningen förrut. Sen träffade jag en riktig kanonkille, var nere ett gäng och firade midsommar i Västervik och jag föll pladask för denna underbara människa. Han var 18 och jag 21. Tre år är ju faktiskt ingenting. Det kändes 100% rätt så länge vi var kvar därnere men sen när jag kom hem blev jag nojig och av någon jävla anledning fick jag för mig att tre år faktiskt var rätt mkt. Grabben hade ju faktiskt inte gått ut skolan, vad skulle folk säga? Så det slutade med att jag sa upp kontakten, mådde skitdåligt men intalade mig själv att jag hade gjort rätt. Sjävklart var det skitfjantigt och jättedumt och jag ångrar mig fortfarande. :död

Så nu har jag lagt ner den där åldersfixeringen, har tillräckligt svårt för att bli kär ändå.

Åldern är en löjlig siffra på ett papper... inget mer..
Viktigare hur person kemin passar... Kärleken ser inga hinder det är människornas trångsynthet... Kärleken ser bara möjligheter..

HanneZ skrev:
2043454 Är det inte sport-saab du menar? :hihi

Vad har du för sporthoj du har föresten? Du har nämligen skrivit att du har en Yamaha FZS600 :va

Alltid lika känsligt för killarna när det kommer en tjej som är steget före... :pannkyss Ni är så söta ändå....
Får mer ragg i saaben än va jag fick i volvon iaf... så saab rules uppenbarligen.. :Bugar :Bugar

Kia skrev:
[Så jag krockade volvon och köpte mig en saab och en sporthoj istället och vips va jag ett sexobjekt för snygga karlar... ;) :tummenupp :banana

Så vad ska jag göra då, krocka hojen och köpa en häst?
Går inte, allergisk mot hästar. Kom på något smart e du snäll.

General E skrev:
2043472 Så vad ska jag göra då, krocka hojen och köpa en häst?
Går inte, allergisk mot hästar. Kom på något smart e du snäll.

Stoppa en socka i kalsingarna när du går ut på krogen... ragga hem nån sugen nymfoman... lås fast henne i elementet innan hon upptäcker att det bara va en socka.... Lycka Till!! :tummenupp

Gabor skrev:
2042409 Den förlänger min manlighet till det yttersta, å då kan jag prestera stordåd.. :tummenupp

Behövs det??? :tungan

Kia skrev:
2043479 Stoppa en socka i kalsingarna när du går ut på krogen... ragga hem nån sugen nymfoman... lås fast henne i elementet innan hon upptäcker att det bara va en socka.... Lycka Till!! :tummenupp

Bra tips! Mkt enklare än att prata med cheyerna.

Nursey skrev:
2042641 Som Jonathans officiella PIMPmama kan jag tillägga att han har en lucka nästa lördag, skall jag boka in dig Kerplunk? Här bör nämnas att ett special erbjudande kommer att finnas tillgängligt: halva söndagen ingår i priset om man så önskar..efter det blir det full taxa igen.

Får man pengarna tillbaka om man inte är nöjd? :hihi

Jonathan skrev:
2043419 Såja, dagmamma sa du ?
Skapligt :tummenupp

Nä, jag är inte någon jävla dagmamma, du får det att låta som om jag vore 50... :gnissla

Kerplunk skrev:
2044166 Får man pengarna tillbaka om man inte är nöjd? :hihi

Nä, jag är inte någon jävla dagmamma, du får det att låta som om jag vore 50... :gnissla

Grejen är ju att det inte kostar nåt!

:hihi

Nursey skrev:
2044271 Absolut, minus min andel såklart. Du får även ett års delad medlemskap på Zatzy tillsammans med Jonathan som plåster på såren (om sådana skulle uppstå).

Inga pengar inblande som sagt. Men du kan få en kram av mig om du är snäll :gnissla

Det där med Zatzy är ju ett straff kvinna! :död

Är det bara jag som undrar hur den såg ut när den "stod" upp?

Missförstå mej rätt nu, men det skulle vara en erfarenh...... Ähh, vafan. Det skulle se kul ut och se den resa sig.PunGt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT