Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bad santa skrev:anser att jag har de 3 sista "öppen, lyhör och har bra fantasi" men har inte sett att de hjälper något![]()
pucken skrev:och vad är då en bra storlek ?![]()
Gabor skrev:Du har för liten Qwukensie....förläng, förstora...lyckan är total.QUOTE]
köper en grym hoj istället ger samma effekt på de ladies![]()
bad santa skrev:Gabor skrev:Du har för liten Qwukensie....förläng, förstora...lyckan är total.QUOTE]
köper en grym hoj istället ger samma effekt på de ladies![]()
den ubergrymmahojen har du nytta av, alltid....undrar just vad för brud som qnullar med en hoj ???..Bar end lover...
![]()
Gabor skrev:den ubergrymmahojen har du nytta av, alltid....undrar just vad för brud som qnullar med en hoj ???..Bar end lover...
![]()
inte hojen de nuppar utan ägaren för han är så jäkla cool som äger denGabor skrev:den ubergrymmahojen har du nytta av, alltid....undrar just vad för brud som qnullar med en hoj ???..Bar end lover...
![]()
bad santa skrev:inte hojen de nuppar utan ägaren för han är så jäkla cool som äger den![]()
min är inte så stor o jag har fått nuppaGabor skrev:tillbaks till gå....liten qwk, inget nuppa.., "vad tjejer vill ha ", du måste fatta...vad tjejer BEHÖVER heter det..
![]()
Gabor skrev:Den ska tydligen bottna mot livmodertappen, fylla ut på bredden så hon blir vindögd,![]()
...då blir dom lyckliga.
Pernell skrev:Ingen fler än jag som misstänker att det är lite fejk?
..eller är jag bara avis?![]()
Kerplunk skrev:Nämen usch...Det finns något som heter lagom är bäst.
![]()
Kerplunk skrev:Nä, klart den är riktig...
Het grabb du har som avatar förresten...![]()
Kerplunk skrev:Nämen usch...Det finns något som heter lagom är bäst.
![]()
håller med vilt o galet ska det vaKia skrev:Näää "lagom" är så typiskt jätte volvo-villa-vovve-vitt staket-svensson svenskt...allt ska vara så jätte "lagom" och "neutralt".... Våga nåt mer...![]()
![]()
Nursey skrev:Evigt tjat om vad kvinnor vill ha.
Mysigt, kul, njuta, stressfritt (och annat som jag inte tanker specificera har) ar det enda jag vill ha
allt annat (trevligt) ar en bonus.
Tror att man blir besviken om man har for stora planer pa vad man vill ha..da det svart att fa nagon att passa in i hela drombilden.
(Snart lagger nog Swedie in en lank om att nattjobbare inte borde fa sitta och filosofera under arbetstid)
Gabor skrev:Det är inget tjat, det är en tråd du besöker där frågan var vad kvinnor vill ha....å det är en hel del många vill ha...men var står det vad ni vil GE ?? för att få det ni vill ha ??
kanske dags att starta en sån tråd ...nä jag ställer frågan här ...
VAD ÄR KVINNAN VILLIG ATT GE FÖR ATT FÅ DE KVINNAN VILL HA ????
Nursey skrev:Mycket![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden