jetson
Guest
Jo de har varit lite surt att betala så mycket, har nu ändrat bolag idag.
salus ansvar 2500kr i månan halv försäkrat![]()
Skönt att se nån med rejäl premie

(strax över 3k i månaden, halvförs)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo de har varit lite surt att betala så mycket, har nu ändrat bolag idag.
salus ansvar 2500kr i månan halv försäkrat![]()
Jag betalar 2500 hel/helSkönt att se nån med rejäl premie, man lackar ju på gamlingarna som gnäller på 1500/månaden helförsäkring.
(strax över 3k i månaden, halvförs)
Hmmm 1 enduro, 1 Racehoj, 2 åretrunt påställda tusenkubikare, det blir ca: 20 papp om året.
Ibland e de gött med gammalt skit
Jag betalar 2500 hel/hel
Prexis.. 17.000 mil på 21 år, alla hojar rullar på beggade racedäck och jag är äldre än Gustav GasaDin gammelgixxer är väl rena sparbössan om man slår ut kostnaden över ålder och mil?
Prexis.. 17.000 mil på 21 år, alla hojar rullar på beggade racedäck och jag är äldre än Gustav Gasa
2400 mil det första året, men numera rullar den inte så mycket, jag tycker att mina 4 hojar är billigare och roligare än att bara ha en ny plastraketOtroligt, de flesta milen avverkades väl de första 10 åren eller så kan jag tänkta mig? Jag tycker det är helt rätt inställning. Varför spara på grejerna till någon annan?
Har hört några gamla reliker tillika Porsche ägare som haft "garage queens" i garaget som de putsat och sparat på för att se nästkommande ägare köra mer mil än vad de gjort under sina 10- 15 år totalt när de kör hem bilen. Då har de tänkt aldrig mera! Sagt som gjort.
allt man har och lite till typ...![]()
Det är väl en sammanfattning man kan göra efter att ha läst inläggen och de flesta gör det också.Räkna vad det kostar ska man helst undvika..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |