Vad kommer jag att sakna om jag köper en iPhone?

vad hatar ni med iphone?, kanske man ska fråga så blir man inte besviken ifall man kommer på att köpa en.

Inget faktiskt.
Funderade seriöst på vad jag inte gillar, men kom bara på att laddkabeln är alldeles för kort :rolleyes:

en jävla blixt till kameran :4skrika möjligtvis en bättre kamera överlag med men avsaknaden av blixt stör mest.

A just det, men jag har insett att bra foton tar man med en riktig kamera.
Dock blir bilderna riktigt bra för att komma från en 3-megapixelkamera med en lins stor som en på en pupill en solig dag i södra Grekland.

Dock blir bilderna riktigt bra för att komma från en 3-megapixelkamera med en lins stor som en på en pupill en solig dag i södra Grekland.

jag stör mig bara på att jag inte kan ta bilder så fort det är lite dunkelt i rummet. en annan kamera äger jag inte och hade aldrig orkat bära en med mig :gnissla men håller med dig om att bilderna är förhållandevis bra.

Har själv sony ericsson c905 och är sjukt nöjd med kameran (8 megapixel) och tycker faktiskt den ersätter kompaktkameran, är riktigt nöjd med kvaliteten på bilderna! Att alltid ha med sig en vettig kamera är gött, blir många roliga spontanbilder och även endel lite seriösare...
Ska man ta bra bilder får man ju ha en systemkamera, vem fan pallar bära runt på en sån?

Nästa mobil jag köper kommer nog bli en som har android, pekskärm, bra kamera som även kan filma i HD-upplösning (samsung har ju redan kommit med en som kan), samt bra lampa i! Är ju typ mest använda funktionen!

Jag är storkonsument av musik, och väldigt länge svår antagonist till iTunes. iPhone passade mig perfekt, och eftersom jag blev så jävla tvungen att köra iTunes har jag faktiskt lärt mig se fördelarna med systemet. Eller jag stör mig iaf inte som jag gjorde tidigare. Precis som med alla system krävs det lite småpill innan det funkar efter mina preferenser.

När man stöter på människor som av en eller annan anledning inte gillar iPhone är argumentet mest i stil med "den hade inte MMS förut". Som om det spelar någon roll nu?

Överlag har de som snackar ner iPhone en sak gemensamt - de har inte ägt en själv.

Batteritiden är som den är, visst. Jag brukar slå av wlan, 3G och blåtand och slår på vid behov, och då är batteritiden märkbart bättre.

Finns ju inga perfekta system tyvärr...

Inget faktiskt.
Funderade seriöst på vad jag inte gillar, men kom bara på att laddkabeln är alldeles för kort :rolleyes:

Storleken? Den påminner mig alltid om Atari Lynx, tv spelet som kom för massa år sen när man var barn. "Tv spel i fick format" men man hade tur om den fick plats i en väska :gnissla

*edit*
images

Last edited:
Storleken? Den påminner mig alltid om Lynx, tv spelet som kom för massa år sen när man var barn. "Tv spel i fick format" men man hade tur om den fick plats i en väska :gnissla

Well, jag har nog provat det mesta som finns men kan ínte påstå att storleken är till besvär.
Än.
Skinnstället har ju bara en liten innerficka.

Har själv sony ericsson c905 och är sjukt nöjd med kameran (8 megapixel) och tycker faktiskt den ersätter kompaktkameran, är riktigt nöjd med kvaliteten på bilderna! Att alltid ha med sig en vettig kamera är gött, blir många roliga spontanbilder och även endel lite seriösare...
Ska man ta bra bilder får man ju ha en systemkamera, vem fan pallar bära runt på en sån?

Nästa mobil jag köper kommer nog bli en som har android, pekskärm, bra kamera som även kan filma i HD-upplösning (samsung har ju redan kommit med en som kan), samt bra lampa i! Är ju typ mest använda funktionen!

C 905 har fått riktigt bra kritik, den var väl i topp innan nya 12-mp-lurarna kom.
Utvecklingen går ju så sakteliga framåt, kanske Apple tar tag i den biten framöver.

Last edited:
De som gräver efter fel på iphone oftast är samma människor som inte gillar: R1, BMW och Rossi. De har liksom insett något vi andra inte har.

Storleken? Den påminner mig alltid om Atari Lynx, tv spelet som kom för massa år sen när man var barn. "Tv spel i fick format" men man hade tur om den fick plats i en väska :gnissla

*edit*
images

Fan Putte, du har inte sett ljuset än bara :krama

C 905 har fått riktigt bra kritik, den var väl i topp innan nya 12-mp-lurarna kom.
Utvecklingen går ju så sakteliga framåt, kanske Apple tar tag i den biten framöver.

Jepp och den är verkligen bra! Tycker somsagt den är en värdig ersättare av kompaktkameror! Blixen gör att man kan ta bra bilder inomhus även om det är mörkt! (men den har även vanlig lampa att lysa med) Dessutom har jag lyckats ta dugliga bilder utomhus med nattläget om man ställer kameran på nått (blir lång slutartid)!

En vanlig kamera har man ju aldrig med sig när det roligaste händer, nu förevigar man det mesta roliga man är med om, skitgött! Att dessutom kunna filma med bra kvalitet vore riktigt kul...

Först måste man ju tänka efter om man vill ha/behöver en smartphone eller inte.

Det går ju inte (idag) att få både litenhet/enorm batteritid och samtidigt gigantisk skärm/multimedia/massor av konnektivitet.

Tycker man att basfunktioner räcker och smidighet och batteritid är viktigast så ska man nog inte ha en smartphone. Men vill man ha en telefon som är mer som en dator så får man acceptera att de är större och drar mer batteri. Batteriproblemet är nog övergående men knappast storleken.

iPhonen är rätt tunn och har avrundade hörn, den känns inte klumpig för storleken. Finns ingen telefon som är så j-a hal att klämma mellan örat och axeln när man behöver båda händerna. :D

http://i8910hd.samsungmobile.com/spec

jösses, perfekt nu slapp jag köpa en GoPro :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman