KGK
1200
teknisk pryl som väcker hata-känslor.
vad hatar ni med iphone?, kanske man ska fråga så blir man inte besviken ifall man kommer på att köpa en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
teknisk pryl som väcker hata-känslor.
vad hatar ni med iphone?, kanske man ska fråga så blir man inte besviken ifall man kommer på att köpa en.
Inget faktiskt.
Funderade seriöst på vad jag inte gillar, men kom bara på att laddkabeln är alldeles för kort![]()
en jävla blixt till kameranmöjligtvis en bättre kamera överlag med men avsaknaden av blixt stör mest.
A just det, men jag har insett att bra foton tar man med en riktig kamera.
Dock blir bilderna riktigt bra för att komma från en 3-megapixelkamera med en lins stor som en på en pupill en solig dag i södra Grekland.
Har själv sony ericsson c905 och är sjukt nöjd med kameran (8 megapixel) och tycker faktiskt den ersätter kompaktkameran, är riktigt nöjd med kvaliteten på bilderna! Att alltid ha med sig en vettig kamera är gött, blir många roliga spontanbilder och även endel lite seriösare...A just det, men jag har insett att bra foton tar man med en riktig kamera.
Dock blir bilderna riktigt bra för att komma från en 3-megapixelkamera med en lins stor som en på en pupill en solig dag i södra Grekland.
Inget faktiskt.
Funderade seriöst på vad jag inte gillar, men kom bara på att laddkabeln är alldeles för kort![]()
Storleken? Den påminner mig alltid om Lynx, tv spelet som kom för massa år sen när man var barn. "Tv spel i fick format" men man hade tur om den fick plats i en väska![]()
Har själv sony ericsson c905 och är sjukt nöjd med kameran (8 megapixel) och tycker faktiskt den ersätter kompaktkameran, är riktigt nöjd med kvaliteten på bilderna! Att alltid ha med sig en vettig kamera är gött, blir många roliga spontanbilder och även endel lite seriösare...
Ska man ta bra bilder får man ju ha en systemkamera, vem fan pallar bära runt på en sån?
Nästa mobil jag köper kommer nog bli en som har android, pekskärm, bra kamera som även kan filma i HD-upplösning (samsung har ju redan kommit med en som kan), samt bra lampa i! Är ju typ mest använda funktionen!
Storleken? Den påminner mig alltid om Atari Lynx, tv spelet som kom för massa år sen när man var barn. "Tv spel i fick format" men man hade tur om den fick plats i en väska
*edit*
![]()
C 905 har fått riktigt bra kritik, den var väl i topp innan nya 12-mp-lurarna kom.
Utvecklingen går ju så sakteliga framåt, kanske Apple tar tag i den biten framöver.
Fan Putte, du har inte sett ljuset än bara![]()
Har själv sony ericsson c905 och är sjukt nöjd med kameran (8 megapixel) och tycker faktiskt den ersätter kompaktkameran, är riktigt nöjd med kvaliteten på bilderna! Att alltid ha med sig en vettig kamera är gött, blir många roliga spontanbilder och även endel lite seriösare...
Ska man ta bra bilder får man ju ha en systemkamera, vem fan pallar bära runt på en sån?
Nästa mobil jag köper kommer nog bli en som har android, pekskärm, bra kamera som även kan filma i HD-upplösning (samsung har ju redan kommit med en som kan), samt bra lampa i! Är ju typ mest använda funktionen!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |