Vad kan vi som förare göra för RR-SM

Neutral skrev:
2401669 Skräddare? Björn har nog tänkt fixa siffror med silvertejp själv. :D

Borde det enkelt kunna lösas med någon form av tight väst, gjord av ett material som inte fladdrar i fartvinden? Tunn neopren med dragkedja eller liknande.....

Hedgehog skrev:
2401902 Borde det enkelt kunna lösas med någon form av tight väst, gjord av ett material som inte fladdrar i fartvinden? Tunn neopren med dragkedja eller liknande.....
Och ledaren av serien borde ha en rosa ledarväst på sig :rofl
(Fan, det kanske inte är någon dum idé :va )

sandstream skrev:
2401904 Och ledaren av serien borde ha en rosa ledarväst på sig :rofl
(Fan, det kanske inte är någon dum idé :va )

Ne jag vet :) Det är inte alls så dumt, satt och pratade med min vän som är semi intresserad av RR han höll helt med om att det var meningslöst att se på så länge man inte visste vem som ledde. Det är det första vi måste rätta till annars kommer bara Hardcore fans till RR och inte Svensson.

björn

sandstream skrev:
2401904 Och ledaren av serien borde ha en rosa ledarväst på sig :rofl

Tills min ekonomi/tid räcker till för att köra RR, får jag väl försöka dra mitt strå till stacken :D men en license ska i alla fall ordnas i vår :tummenupp
Som någon sa, att titta på RR är ingen större hit, om man inte enkelt kan se vem som är vem.

Hedgehog skrev:
2401902 Borde det enkelt kunna lösas med någon form av tight väst, gjord av ett material som inte fladdrar i fartvinden? Tunn neopren med dragkedja eller liknande.....
Så här..? :D

Bifogat

• sh_mister_latex.jpg
    sh_mister_latex.jpg
    79.7 KB · Visningar: 43
Hedgehog skrev:
2402074 Tills min ekonomi/tid räcker till för att köra RR, får jag väl försöka dra mitt strå till stacken :D men en license ska i alla fall ordnas i vår :tummenupp
Som någon sa, att titta på RR är ingen större hit, om man inte enkelt kan se vem som är vem.
Mitt svar var ingen kritik mot dig, bara så du vet :tummenupp
Men jag håller med om att det är svårt att se vem som är vem i dagens SM-tävlingar när alla kör runt på röda, blå, vita eller svarta hojar.

sandstream skrev:
2402765 Mitt svar var ingen kritik mot dig, bara så du vet :tummenupp
Men jag håller med om att det är svårt att se vem som är vem i dagens SM-tävlingar när alla kör runt på röda, blå, vita eller svarta hojar.

Närå, det är lugnt.
Jag bara funderade på förslaget med nummer på ryggen och tyckte det var en smart idé. Skulle jag köra själv hade jag sett till att synas så mycket det går, hmmhade nog gjort det ändå eftersom jag skulle komma sist jämnt :rofl

Hedgehog skrev:
2402811 Närå, det är lugnt.
Jag bara funderade på förslaget med nummer på ryggen och tyckte det var en smart idé. Skulle jag köra själv hade jag sett till att synas så mycket det går, hmmhade nog gjort det ändå eftersom jag skulle komma sist jämnt :rofl
Eller gör som jag, lacka hojen i någon relativt ovanlig färg så syns du oavsett placering.

Neutral skrev:
..
Papunen vet jag inte men vad jag hört är Cralle den enda som inte behövde ha något jobb på sidan om även om PR lär ha tagit sin tid ändå förstås.
...

Papunen har väl en mc-servicefirma ihop med sin mek Adde.

Robbin Harms har också ett vanligt jobb även om han kör i VM. Takläggare. :)

program till publiken med aktuell bild på förare-och-hoj + tydliga siffror.

stadsrace JA TACK

håller med swedie, bodde jag nära min klubb/bana skulle jag arbeta aktivt i den, något.
men mest tid skulle jag lägga på att fixa sponsorer, hojen och snyggt till depån.

Är det någon som har tillgång till "reklamblad" (i elektroniskt format) om SM/SO:t på Falken som man kan sätta upp på jobbet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT