sandstream
Guest
Doh, tänkte inte på detNeutral skrev:2401669Skräddare? Björn har nog tänkt fixa siffror med silvertejp själv.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doh, tänkte inte på detNeutral skrev:2401669Skräddare? Björn har nog tänkt fixa siffror med silvertejp själv.![]()
Neutral skrev:2401669Skräddare? Björn har nog tänkt fixa siffror med silvertejp själv.![]()
Och ledaren av serien borde ha en rosa ledarväst på sigHedgehog skrev:2401902Borde det enkelt kunna lösas med någon form av tight väst, gjord av ett material som inte fladdrar i fartvinden? Tunn neopren med dragkedja eller liknande.....
sandstream skrev:2401904Och ledaren av serien borde ha en rosa ledarväst på sig
(Fan, det kanske inte är någon dum idé)
sandstream skrev:2401904Och ledaren av serien borde ha en rosa ledarväst på sig![]()
Så här..?Hedgehog skrev:2401902Borde det enkelt kunna lösas med någon form av tight väst, gjord av ett material som inte fladdrar i fartvinden? Tunn neopren med dragkedja eller liknande.....
Ser ut som Batman i kallingar, vem Håkans kan det varaNeutral skrev:2402219Så här..?![]()
Mitt svar var ingen kritik mot dig, bara så du vetHedgehog skrev:2402074Tills min ekonomi/tid räcker till för att köra RR, får jag väl försöka dra mitt strå till stackenmen en license ska i alla fall ordnas i vår
![]()
Som någon sa, att titta på RR är ingen större hit, om man inte enkelt kan se vem som är vem.
sandstream skrev:2402765Mitt svar var ingen kritik mot dig, bara så du vet
Men jag håller med om att det är svårt att se vem som är vem i dagens SM-tävlingar när alla kör runt på röda, blå, vita eller svarta hojar.
Eller gör som jag, lacka hojen i någon relativt ovanlig färg så syns du oavsett placering.Hedgehog skrev:2402811Närå, det är lugnt.
Jag bara funderade på förslaget med nummer på ryggen och tyckte det var en smart idé. Skulle jag köra själv hade jag sett till att synas så mycket det går, hmmhade nog gjort det ändå eftersom jag skulle komma sist jämnt![]()
Neutral skrev:..
Papunen vet jag inte men vad jag hört är Cralle den enda som inte behövde ha något jobb på sidan om även om PR lär ha tagit sin tid ändå förstås.
...
Neutral skrev:2402219Så här..?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |