Vad kallas denna stil?

Jag tycker att denna stil kan bli riktigt tuff ibland. Att bara behålla det allra nödvändigaste. All plast och annan skit skall bort :banana

Jag tycker att denna stil kan bli riktigt tuff ibland. Att bara behålla det allra nödvändigaste. All plast och annan skit skall bort :banana

Tycker med det kan bli coolt tyvärr inte så många som kanske är det dock, fast det gäller väl alla stilar. Brukar ju bara va ett fåtal som är coola å resten ser bara ut som resten...

Självklart kan detta vara snyggt med. Ett cleant utförande gör nog en riktigt rå hoj. Skittradigt om alla hade kört orginal R1:or med slipon.

Självklart kan detta vara snyggt med. Ett cleant utförande gör nog en riktigt rå hoj. Skittradigt om alla hade kört orginal R1:or med slipon.

Word :fakta

Tackar för alla uppslag o kommentarer...
Jag vill inte vara mainstream därav att man kör fihgter men även här börjar man ana en viss stil som håler i sig och jag vill inte ha en fighter som alla andra också har dvs r1/6 röv på en cbr...
Nä nu blir det andra bullar i stan när jag e klar..kommer även modda om mitt system kraftigt...så i början av typ maj kommer den nog vara klar..
Håll ut...kommer inte ha någon projekt tråd om detta då jag villl ha ett "eget" stuk...

Tycker det ser jävligt fränt ut, speciellt den som Redeye hade länkat till eller den som Ozeo har som avatar.
Redeye: Vems var hojen du länkade till?

en sak ska man veta..användningsområdet minskar drastiskt då man inte vill köra när de regnar el är lite blött.. :)

jaha då blir det besiktning först sedan ombyggnad av röven..
Tarmac. Hahaha ja kanske en x2000 röv på cykeln hade vart något..
Näää, med X2000-röv kommer du aldrig fram i tid. Satsa på elefantröv istället. Ser mycket mjukare ut att sitta på också :)

Näää, med X2000-röv kommer du aldrig fram i tid. Satsa på elefantröv istället. Ser mycket mjukare ut att sitta på också :)

HAHAHA klockrent svar Tarmac fasen vad du är tåginsatt för att vara utomeuromaintare..fast det e klart du har ju Nisse som är tågronkare:-)

Ozeo: kommer köra med huggern kvar tror jag det kommer skvätta avsevärt mindre då...men vi får se vart det slutar...först skall ju allt byggas tilbaka igen...jo jag fick mig ett ryck häromdagen och rev hela bakpartiet för att påbörja min kapnig mm av bakram men har nu fått ändra om pga besiktingen:gnissla så det blir först att bygga tillbaka allt igen...man lär dock av sina misstag och viss kabeldragning ska göras om...

HAHAHA klockrent svar Tarmac fasen vad du är tåginsatt för att vara utomeuromaintare..fast det e klart du har ju Nisse som är tågronkare:-)

Ozeo: kommer köra med huggern kvar tror jag det kommer skvätta avsevärt mindre då...men vi får se vart det slutar...först skall ju allt byggas tilbaka igen...jo jag fick mig ett ryck häromdagen och rev hela bakpartiet för att påbörja min kapnig mm av bakram men har nu fått ändra om pga besiktingen:gnissla så det blir först att bygga tillbaka allt igen...man lär dock av sina misstag och viss kabeldragning ska göras om...

huggern hjälper nog lite.. jag har bakdel + en utstickande reggskylt.
så det är bakom hjulaxeln som längst men ändå skvätter de sjukt.

Jag kommer inte ihåg namnet på ägaren, men är 99.9% säker på att han var medlem på här på sh och hade en tillhörande byggtråd.

Tycker det ser jävligt fränt ut, speciellt den som Redeye hade länkat till eller den som Ozeo har som avatar.
Redeye: Vems var hojen du länkade till?

Hur fungerar detta på SB? Tänker mest på alla bestämmelser på stänkskärmar och höjd på de mm...

Man behöver inte ha några

Att folk på SH är så konservativa känns trist.

Kör hårt, tycker det ser kul ut!

Vill du slippa skvätt där bak så kanske du kan bygga nån clean variant på en sån här bakskärm:

dsc_9954.jpg

Besiktningen brukar inta ha några åsikter om hur lång sadelen är, så länge det finns fotpinnar.
Hur mycket bajsrand du får på ryggen ser du om du kollar vinkeln från centrum på hjulet till underkant på stänkskyddet och räknar med lite baksug.

Har du kommit på något sätt att få dit informationstavlan och julpyntet som krävs i bakändan?

Back