Vad kallas denna stil?

Last edited:
Att folk på SH är så konservativa känns trist.

Kör hårt, tycker det ser kul ut!
Tack varför vara som alla andra..då föds det inga ideér precis..
Besiktningen brukar inta ha några åsikter om hur lång sadelen är, så länge det finns fotpinnar.
Hur mycket bajsrand du får på ryggen ser du om du kollar vinkeln från centrum på hjulet till underkant på stänkskyddet och räknar med lite baksug.

Har du kommit på något sätt att få dit informationstavlan och julpyntet som krävs i bakändan?
Julpyntet i röven kommer få en grym lösning som redan är klar...fanns rätt fina besiktingsregler för en hoj tidigare än 1995...problemet var väl just en paragraf som säger att bromslykta skall sitta lägst bak på fordonet i fråga...men det kan ju inte polisen något om så först blir det vanlig besiktning sedan till klubbens garage och riva,kapa svetsa ihop en hör nu:CBR900FIGHTERBOBBERCUSTOM...NYTT BEGREPP,Tadaaaa!Kanske föder detta en ny typ av stuk som tyskröven en gång gjorde...
 
HAHAHA klockrent svar Tarmac fasen vad du är tåginsatt för att vara utomeuromaintare..fast det e klart du har ju Nisse som är tågronkare:-)

Passa er jag vet var ni bor....eller nåt :)

Detta inlägg har jag inte lagt in på jobbet. Jag brukar ju surfa sporthoj 04:45 annars med. på jobbet jobbar man. hemma kan man vara (tåg)ronkare.

åter till ämnet..
Så du bygger hoj du jonaz?
vissa bilder i tråden har ju ett par riktigt fina hojar så bygg nu bra..
dvs inga hissgaller nu=)
 
haha hissgaller kommer inte vara med i byggnationen denna gången..hehe
kommer ligga på Piff o Puff rätt duktigt i samband med bygget av bakramen(som redan nu ligger gömd i svetsverkstaden).Vi får se men in slutet av april/maj kommer den stå kvar om jag får som jag vill.:tummenupp
 
spiderpig: nä fan tanken sitter man ju på utan sadel när man kör om bilarna i 110km/h(kör ALLTID lagligt:-)) Fasen vad barnfamiljer glor och pekar när man kommer förbi dom på hoj och sitter på tanken med benen dinglande på sidorna...eller sitter på passagerarsadeln och glider förbi med armarna i kors...eller sitter och stöttar huvudet med handen och armen på tanken...skitkul...sedan tilldet att man kör fighter gör ju bara saken bättre...

Men åter till en anna fråga!!

vad säger SBP när man rullar in en fighter till dom??
Blir det mycket 2:or eller får man bygga om styranordningen (styret) hur man vill.tänkte mest på att man har borrat i styrkronan och satt på ett fatbar istället för original clip on.
Hur gör ni andra med era fighters??
 
ursäkta mig , men det ser fan inte riktigt klokt ut utan nåt bakom sadeln , ,fattar inte hur någon vill ha en hoj som ser ut så

Alla som kör den nyare Triumph Speed Triple verkar ju gilla det iaf.

Triumph-Speed-Triple.jpg


Själv tycker jag det kan se rätt häftigt ut, på rätt hoj.
 
Alla som kör den nyare Triumph Speed Triple verkar ju gilla det iaf.

Triumph-Speed-Triple.jpg


Själv tycker jag det kan se rätt häftigt ut, på rätt hoj.

Skillnade tycker jag är att trajjan har passagerarsadel och pipor bakom röven på föraren. Min personliga åsikt är dock att både denna och t ex Aprilias RSV4 är för korta i röven.
Detta grundar jag både på att trots extrem hoj är det kul att kunna ta med polaran/frugan/möjligt ligg på en kortare tur samt att t ex MotoGP-hojarna, som är framtagna för att gå så fort som f*n bara tillåter, inte behöver denna rumphuggna "assend".

IMHO
 
Back
Top