Vad kallar du din...?

Sundance Kid skrev:
2389141 fack... jaja, då får jag komma på något annat och ha en ny namncermoni... Ska bara hitta något att "doppa" han i!! :rolleyes:
Fyll en fingerborg med lite gödningsmedel och doppa på!
Glöm inte sortera det som miljöfarligt avfall sen... :rolleyes:

med tanke på Rash besatthet av sitt mellangärde så tror jag hans nick anspelar på samma område :tungan

illebror skrev:
2389768 med tanke på Rash besatthet av sitt mellangärde så tror jag hans nick anspelar på samma område :tungan

Rachid Rachid heter jag
Och jag är så go och glad
Vill du ha en liten grej
Så stoppa fem kronor i mig

;)

Bahh, här försöker man bjuda på sig själv och skoja till det lite... Kom igen nu, var inte så blyga. Vad kallar ni era? Och alt. säger ni något speicellt i sängen? Typ grova ord osv osv?

McBrud: Ska du ha en öl eller?;);););)
*Tänkte på "fel man på fel plats" reklamerna*:D

"Åhhh, din kuk känns så jävla go i mig" brukar jag få höra så där har du svaret vad gäller mig Rash :tummenupp.

sa din flickvän att johan inte fick komma in henne :va :pannkyss
annars kallar min flickvän den för bamse (min)

Rash skrev:
2385589 Penis?

Kallar min för Lill-Rash med varje ny flicka. Men självklart rättar de mig och kallar den Stor-Rash:2cool

Japp, jag gillar mitt namn:D Ber de säga: åhhhh, Stor-Rash, just så....ja...just så...ja ja ja ja ja.......AAAAAHHHhhhh.....

;);)

Nu kanske ni undrar, vad är det för någon jävla nöt som startar en tråd om sin penis?
Jo...... Rash:hihi Den förtjänar det:tummenupp

Och så är jag ju nyfiken på vad ni kallar era, säger vi:rolleyes:

Hahahaha vilken sjuk tråd !:D men måste bara delta i denna... "Big Ben" kallar ja min hehehe men mest på skoj:tummenupp

<-(XxX)-> skrev:
2415990 Hahahaha vilken sjuk tråd !:D men måste bara delta i denna... "Big Ben" kallar ja min hehehe men mest på skoj:tummenupp

Men din mupp. Varför kunde du inte vart den där blondinen på din profilbild?
Då hade du ju fått se, känna och bli spetsad av Stor-Rash...:sliiickadinanalsmiley
;););););););)

Rash skrev:
2416647 Men din mupp. Varför kunde du inte vart den där blondinen på din profilbild?
Då hade du ju fått se, känna och bli spetsad av Stor-Rash...:sliiickadinanalsmiley
;););););););)

jag undrar oxå vem blondinerna e på hans profil hur i helsike har dom kommit överns å va på hans profil ..:va
dom ska ju vara på min profil ..
:tungan

Banane skrev:
2388319 jag kallar den för kuken
Det gör jag också. Läkarna brukar dock kalla den för "penis" (vid inryckningen i lumpen; jaha, då ska vi titta lite på penis). Hustrun kallar den ibland för "kompisen" (slutar du inte nu, sliter jag av dig "kompisen")!

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage