Vad kallar du din...?

Rash skrev:
2416647 Men din mupp. Varför kunde du inte vart den där blondinen på din profilbild?
Då hade du ju fått se, känna och bli spetsad av Stor-Rash...:sliiickadinanalsmiley
;););););););)

Gå ut och get laid med dig!! Du e ju oregelig för bövulen...

Rash skrev:
2416647 Men din mupp. Varför kunde du inte vart den där blondinen på din profilbild?
Då hade du ju fått se, känna och bli spetsad av Stor-Rash...:sliiickadinanalsmiley
;););););););)

hahaha det e ja! när ja sminkat mig hahahaha:D nä men det e min tjej så lugn nu lill rash:tummenupp

Brukar kalla min för Der fyrer. Fått lite insperation från Onlkel konkel, då de sjönger "nasses penis i fyrens anus zig hi zig hi" :D

Min brukar i folkmun heta "Ingenting", eftersom att jag inte ens ser sakerna under diverse fläsk och hår. Och aldrig får den ligga i kvinnlig folkmun heller. Sörj med mig, 1½ år sedan! Lite stingslig är man ju.:kulspruta :galen :pangihuve

Annars brukar den få heta Siv-Göran, picken, parningsorganet eller, rätt och slätt, kuken.

Tack för mig. :tungan

hehe.....rash, det får nästan bli en poll om längden alltså.......hade varit intressant......och då

hehe.....rash, det får nästan bli en poll om längden alltså.......hade varit intressant......och då skall man ha vittne eller bild bevis, hehe

Last edited:
cool_lilja skrev:
2475741 hehe.....rash, det får nästan bli en poll om längden alltså.......hade varit intressant......och då

hehe.....rash, det får nästan bli en poll om längden alltså.......hade varit intressant......och då skall man ha vittne eller bild bevis, hehe

Vittnen är som sagt damer som leker med honom:D

Rash skrev:
2475751 Vittnen är som sagt damer som leker med honom:D

Hehe, jaja................. Nu skall det ivart fall bli en alvarlig confirm......

Hon gör sig redo får att bli knullad både hårt o länge !

cool_lilja skrev:
2475756 Hehe, jaja................. Nu skall det ivart fall bli en alvarlig confirm......

Hon gör sig redo får att bli knullad både hårt o länge !

Har du också sett för många porrfilmer?:D

Har inget namn, faktiskt så har jag varit singel så länge att jag fick ställa av min. Jag menar, varför betala försäkring för något man inte kör med :tummenupp :arsele

A, just det ja, namn.

Draken så klart :D
Lite jobbigt bara när man sover i fel grotta och får drakfeber, inget roligt :yoparty :tungan :rolleyes: :)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...