Sundance Kid
Gasar tills det rasar & sen lite till...
Stickan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sundance Kid skrev:2388360Stickan![]()
Banane skrev:
Fyll en fingerborg med lite gödningsmedel och doppa på!Sundance Kid skrev:2389141fack... jaja, då får jag komma på något annat och ha en ny namncermoni... Ska bara hitta något att "doppa" han i!!![]()
Hård skrev:2389197Fyll en fingerborg med lite gödningsmedel och doppa på!
Glöm inte sortera det som miljöfarligt avfall sen...![]()
illebror skrev:2389768med tanke på Rash besatthet av sitt mellangärde så tror jag hans nick anspelar på samma område![]()
illebror skrev:2389768med tanke på Rash besatthet av sitt mellangärde så tror jag hans nick anspelar på samma område![]()
Pinky skrev:2401311"Åhhh, din kuk känns så jävla go i mig" brukar jag få höra så där har du svaret vad gäller mig Rash.
Backblade skrev:2401312"Är den inne ännu?"
Rash skrev:2385589Penis?
Kallar min för Lill-Rash med varje ny flicka. Men självklart rättar de mig och kallar den Stor-Rash![]()
Japp, jag gillar mitt namnBer de säga: åhhhh, Stor-Rash, just så....ja...just så...ja ja ja ja ja.......AAAAAHHHhhhh.....
Nu kanske ni undrar, vad är det för någon jävla nöt som startar en tråd om sin penis?
Jo...... RashDen förtjänar det
![]()
Och så är jag ju nyfiken på vad ni kallar era, säger vi![]()
<-(XxX)-> skrev:2415990Hahahaha vilken sjuk tråd !men måste bara delta i denna... "Big Ben" kallar ja min hehehe men mest på skoj
![]()
Rash skrev:2416647Men din mupp. Varför kunde du inte vart den där blondinen på din profilbild?
Då hade du ju fått se, känna och bli spetsad av Stor-Rash...:sliiickadinanalsmiley
![]()
Det gör jag också. Läkarna brukar dock kalla den för "penis" (vid inryckningen i lumpen; jaha, då ska vi titta lite på penis). Hustrun kallar den ibland för "kompisen" (slutar du inte nu, sliter jag av dig "kompisen")!Banane skrev:2388319jag kallar den för kuken
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |