Vad har vi svenskar gjort nu då?

ah17 skrev:
Den mångkulturella smekmånaden är definitivt över. Nu börjar de olika parterna i relationen irritera sig på det som förr var så spännande och annorlunda.

Få se lite action! Hinner inte ge mig in i debatten på allvar men smygläser.
Ser fram emot ett elakt ställningskrig mellan medlemmarna i politikklubben!

korvgubbe skrev:
multikultikonspirationer
Vem har nämnt konspirationer? :va
Det är väl rätt självklart att efter invandring och globalisering så möjliggörs sådana här konflikter? Har svårt att se att det skulle blivit beef om detta på bronsåldern.

Markus skrev:
Har svårt att se att det skulle blivit beef om detta på bronsåldern.

Du har rätt.. Det hade nog inte blivit gräl om teckningar på bronsåldern.
....Istället hade det blivit batalj med samhället i grottan bredvid om vem som skulle jaga Mammut på de ostliga områdena om bergen varpå en tredjedel av de stridbara männen avlider av spjutstick och skador från trubbiga föremål som påkar...

Mesigt att ge vika för denna medeltidsreligion, om det vore lite stake i den fria världen så skulle varenda tidning publicera dessa bilder som ett mittuppslag. Sedan kan ju stenkastare hota allt och alla, om de vågar.

Nej jag är lite besviken på Bush nu.

Detta bidrar inte till modernisering av islam.

Det lilla goda denna historien ändå för med sig är att andelen verklighetsfrånvända väljare förhoppningsvis kommer att minska drastiskt framåt valdagen.

ah17 skrev:
Mesigt att ge vika för denna medeltidsreligion, om det vore lite stake i den fria världen så skulle varenda tidning publicera dessa bilder som ett mittuppslag. ...

Jag håller med! Dessutom tycker jag vi borde låta alla skolbarn besöka Ecce Homo-utställningen samt visa nidbilderna av judar som OH-presentationer.
:tummenupp

"Ja men vafan kan vi inte börja kriga som fan nudå så ena sidan dör och vi får slut på eländet..."

Johan Hansen, January the 1th, 12:16.

Jag tycker DN ska be NSF om ursäkt för att de sprider o-svensk propaganda. :3freak
Sedan ska SVD be AFA om ursäkt för att de stödjer globaliseringen.

HanneZ skrev:
Varför medvetet provocera genom att förlöjliga deras religion som är så viktig för dessa människor? Så korkat och så onödigt!

Håller med! Dom bilderna var helt onödiga... :nicka

Snart kommer det bli hippt att måla skämtteckningar av Muhammed så de ploppar upp lite varstans, därefter kommer musslorna lacka ur totalt och löpa amok genom hela den civiliserade delen av Europa. Glöm inte var ni läste det först! :tummenupp

Gustav1 skrev:
Fittdanmark, rent ut sagt, som backade ur.

Tycker de skulle gett fan i att be om ursäkt! Låt de där obildade j-vla stenkastarna bli förbannade om de vill det...
Tycker alla muslimska ledare offentligt skall be om ursäkt för de terrordåd som genomförts i islams namn först, sen kan vi be om ursäkt för en liten teckning.

:D

Tjet skrev:
Snart kommer det bli hippt att måla skämtteckningar av Muhammed så de ploppar upp lite varstans, därefter kommer musslorna lacka ur totalt och löpa amok genom hela den civiliserade delen av Europa. Glöm inte var ni läste det först! :tummenupp

Fransmännen har redan börjat enligt tt.

t-rex skrev:
Fransmännen har redan börjat enligt tt.

Men norrmännen var först att stödja danskarna.
Gissningsvis var svenskarna först med att hugga danskarna i ryggen.
Någon som såg Guillou jämra sig igår? Vilken sopa han är, skicka honom till Guantanamo.

Markus skrev:
Men norrmännen var först att stödja danskarna.
Gissningsvis var svenskarna först med att hugga danskarna i ryggen.
Någon som såg Guillou jämra sig igår? Vilken sopa han är, skicka honom till Guantanamo.

Ja jag funderar på att bränna alla böcker jag har med honom.

Det blir kanske inte så många men ändå.

ah17 skrev:
Ja jag funderar på att bränna alla böcker jag har med honom.

Det blir kanske inte så många men ändå.

Bokbål bokbål bokbål! :banana

DIV_sp594a31014814.jpg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...