Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CJ900RR skrev:
NEJ för fan. Nordpolen ligger alldeles för nära oss, då är det bättre att dom spränger varandra i nån öken på hemmaplan!GuW skrev:Religiösa fundamentalister borde samlas ihop och förvisas till nordpolen, där kan dom lösa den eviga konflikten...

JoUh skrev:Någon som har en länk till bilderna som publicerats i Jyllands-Posten??

nermal skrev:Här är ett par bilder med. --> Jyllands-Posten
nermal skrev:Här är ett par bilder med. --> Jyllands-Posten
Daytona Peter skrev:Religösa extremister har ingen humor! :kocko
Tyckte bilderna var roliga och stämmer delvis med min uppfattning.
Markus skrev:Det här är underbart, först skickar vi 250 miljoner (per år) till dem och sedan ska vi behöva utstå diverse hot.
Jaja, de svenskar som är på palestinskt område är väl inga jag sympatiserar med ändå så jag bryr mig i och för sig inte så väldans mycket.
JoUh skrev:Skyll er själva!! Bara skicka en kvarts miljard!!![]()
HanneZ skrev:Varför medvetet provocera genom att förlöjliga deras religion som är så viktig för dessa människor? Så korkat och så onödigt!
HanneZ skrev:Så korkat och så onödigt!
Markus skrev:Korkat, ja kanske. Onödigt, ja om man tycker yttrandefrihet är onödigt så har du väl rätt.
Bilden med Muhammed som bombare var onödig, men som jag förstått så är det största problemet att man över huvud taget avbildat profeten och det tycker jag inte är anmärkningsvärt och det är inte anmärkningsvärt med västerländska mått mätt, och det är den måttstocken vi bör ha.
Sedan finns det en gräns, men det är jäkligt långt till den och jag tycker t.ex. Ecce Homo utställningen passerade den gränsen, några teckningar gör det inte.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |