Vad har ni i kutsen?

Litet lås och luft. :3freak

Ärligt, får ju inte plats ett skit i den där lilla fjantlådan! :gnissla
Har faktiskt börjat köra med tankväska...

Har ingen kuts för tillfället, sitter på en singelskuller. Å andra sidan upptar PC mer än halva utrymmmet.
När jag byter tillbaks till kuts planerar jag ha verktyg och första förband. Skulle gärna vilja ha plats för ett regnställ oxå men det är helt kört.

Punkalagningssats (av bitter erfarenhet) och en minimal multikniv. Som dessutom knappt fick plats...

Jag brukar ha, ..., nä vänta nu, finns ingenstans att ha någonting med sig på min hoj :yoparty

Original verktygssats har jag plockat ur. Jag är ändå så oduglig att jag inte kan fixa nåt med den.
Har en mobil med bra batteristatus där istället, samt nycklar och plånbok. Eventuellt ett skivbromslås.

Jag har bara skivbromslåset där, men när jag köpte hojen så låg där fullt med grejer: Låset, ett 15 kuggars framdrev, två blöta handdukar, en putstrasa, en skruvmejsel i bedrövligt skick, en liten flaska obestämd vätska(olja av nåt slag, tror jag), en manual till larmet och en extra databox till larmet(ingen dosa bara så rätt menlöst att ha).

Så det går i en del.

3 dl olja och insexnyckelsats, plus körtillstånd o handledar tillstånd, samt skivbromslås

Stödplatta, och "hamedsig" delen av regbeviset. I en gammal cd-väska så det hålls.

Verktyg har jag i kutsen som avlastningsyta när jag skruvar på hojjen, annars inte, jag har ju gjort ett bra jobb så det behövs inte... ta i trä...

:)

• Orginalverktyg
  • Handbok
  • Db-killer/krök
  • Skivlås
  • Första Förband!

Mer än så behövs knappast! =)
Utrymmet är ju trots allt minimalt i de flesta sporthoj =P

-Verktyg
-Klart visir
-Öronproppar
-En flaska vatten (50cl)

Sen är det knökat:tummenupp

Ett paket cigg i en plastpåse, får inte ner mer (jag har slutat röka men om jag skulle få för mej att tjyvröka är det bara att gasa iväg en sväng och bolma på, jag har inte fallit för frestelsen än...i år :banana)

Last edited:
Cykelkedjespray før att skit macken inte hade något, 200 kronor och ena delen av ægarpappret tror jag.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman