Vad har ni gjort idag?

Ute å åkt hoj till Falköping, Floby, Borås (Lugnets mc), Bollebygd å fika hos en kompis, Alingsås, Vårgårda, Herrljunga, Floby, Falköping å Dala (hemma igen) :D

Hmm rätt vanlig dag.
Vakna runt 12 tiden, gick upp 1-2.

Åkte lite hojj, handla lite dricka i affären, stack ut o fiska med några polare i båten och nu är jag här o ska gibba lite dota.

jobbat, tvättat min elskling innvändigt og utvändigt, åkt hoj i t-shirt :skrämd, solat, nu slappar jag efter middan...

edit: kan ju säga att här har det varit min +30 max +38 dygnet rundt i ett par veckor...:arsele

Last edited:
Vaknade runt 9-tiden i sommarstugan, väckte katterna som sov i "lillstugan" och gav dem mat, inväntade svärfar och när han dök upp så byggda vi klart det sista på verandan runt huset.
Åkte hem ifrån stugan runt 5-tiden, lastade in alla spön i bilen och drog ut med flytbryggan på sjön och fiskade ihop med en kompis och hans farsa. Grillade lite ute på sjön samtidigt, fick noll fisk :(
Kom hem och satte mig framför burken i en kvart (nu), tog en dusch (snart) och la mig för att kolla på tv en stund innan man slocknar helt utmattad i sängen.
Det är jobbigt med semester, man sliter halvt ihjäl sig mot i normala fall :D
På 3 dagar har vi byggt en veranda (ca 18kvm runt två sidor av huset) från scratch och nu saknas bara taket.
Jag längtar tills nästa vecka är över så man kan börja slappa igen...

Vaknat vid 10...
Lyssnat på en katt som kräks...
Lyssnat på en tjej som ringer till Felia och härjar angående räkningar som inte kommer...

Sitter just nu och funderar på om jag skall äta frukost...

Semester Rocks! :yoparty

Tagit en promenad,bränt av 10 mil med Makkara Yksin samt hunnit svepa två kalla Falcon. Hejs

Vaknade klockan åtta (sent när man har småbarn), åkte med hunden till veterinären. Två timmar i en lekpark med äldsta dottern. Tvättade hunden i hundtvättsautomat. Fixade mat. 22 mil på hojen på småvägarna i Kolmården/Vikbolandet. Stoppade minsta flickan i säng.
Nu skall jag ut och tvätta hojen, sedan blir det ett glas vitt vin och lite surfande :)

Gymmat, städat/tvättat, köpt krukväxter (de gamla hade döden dött) lagat middag, bakat sockerkaka. Just nu dricks det en öl, sen vetefan.

Idag har jag inte hittills inte sovit nånting.
Min dygnsrytm är inte helt 100 :D

Edit.
Har även handlat nya harry p boken som jag läst massa i o ska forstätta nu.

Last edited:
I dag har jag inte gjort mycket (klivit upp/matat/rastat hundar).

I går däremot var jag på utflykt, 35mil varav 7mil ösregn (bilarna saktade in till 50-70 i regnet).

Jag åkte till en Harley-träff i Kattisavan (utanför Lycksele) där min bror var.
Det var 1200 betalande träffdeltagare där och uppskattningsvis 800 hojar.
Sen hade dom ett mobilt band som åkte omkring inne på området och spelade röjjiga covers och sålde öl från scenen.

Bifogat

• DSC01221 (Small).JPG
    DSC01221 (Small).JPG
    80.4 KB · Visningar: 44
  • DSC01222 (Small).JPG
    DSC01222 (Small).JPG
    81.4 KB · Visningar: 57
Jag blev nyss väckt av en kompis som ska låna en nyckel. Så nu ska jag försöka träna lite och duscha innan jag drar in till stan och lämnar nyckeln. Sedan vete fasen vad det blir.

Jag har klivit upp, åkt hoj till jobbet och suttit här och stirrat ut genom fönstret på det fina vädret utanför :3freak

vaknade 07.30, ätit frukost, konstaterat att jag är för lat för att hoja idag, ätit lunch, nu vankas det städning, träning och sen en riktig drängfylla....underbart!

vaknade 07.30, ätit frukost, konstaterat att jag är för lat för att hoja idag, ätit lunch, nu vankas det städning, träning och sen en riktig drängfylla....underbart!

Öhh, för lat för att åka hoj???

Priritetsordningen är:
Hoj

städning/träning/drängfylla

Idag har jag lagat avgassystemet på en mazda 323. Jälla riskokare säger jag bara. Såg ut som Titanic på botten, under bilen. Rost rost. Fast du firar jag med utgång snart.

Idag har jag legat å skrapat tectyl i X antal timmar :mad: på min
ena Saab 96:a. slöseri med tid men de måste göras:gnissla

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back