Vad har ni gjort idag?

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Gick upp alldeles försent. Tänkte tvätta, men då hade tjejen råkat tagit med sig nyckeln dit. Viiiilken otur :D Så nu har jag suttit framför datorn snart hela dagen. Visserligen är kvällen kvar, och då blir det film. :)

Jobbat :( Semester är för amatörer! :yoparty

Vaknat, suttit vid datorn i tre och en halv timme, duschat, klippt tånaglarna och nu sitter jag vid datorn igen.

Ikväll blir det donken, nån gång. Tills dess, datorn och vänta på telereparatörkillen som ska komma idag.

Vaknade, körde fort till alanda-anställningsplatsen, tittat på film, surfat sporthoj, ätit frukost, drivit på folk att jobba, kikat på film nr 2, lunch, surfat sporthoj, drivit mer folk att jobba mer, snart middag, ska kolla en film till, sen köra fort hem. :D

Jag har tränat kondition idag. Tog mig från sängen till soffan (hemma och är sjuk). Kollat på film, surfat, duschat, sovit mera, ätit lite och snart är det dags för middag. Blir baconmackor med chilisås :tummenupp Sen ska jag kolla mera film (Apocalypto damp ner i lådan igår).

Vaknat alldeles för tidigt, bakfull som ett ägg. Ätit lite pasta. Bytt bakdäck.

Det sistnämnda blev en lite innovativ övning, då jag tyvärr saknar varje form av lyftanordning för hojen. Kom till slut på att jag ju har ett höj och sänkbart skrivbord på jobbet. Det måste man ju kunna nyttja på något sätt tänkte jag. Det var inte helt enkelt, men när jag tog bort regplåt, ljuddämpare och bakre fotpinnar så kunde jag genom att palla upp en liten ramp och sänka skrivbordet max backa upp hojen så att fästena för bakre fotpinnarna la sig på bordet. Sedan var det bara att höja och sänka som man ville. :rock

Fast det är rätt trångt att trixa loss hjulet under ett skrivbord... :gnissla

Så nu är man redo för köra-fort-kursen imorgon. :D

Bytt startmotor på hojen, köpt ny TV, tränat apportering med två av hundarna, lagat ett däck på chryslern, pratat hoj med faderen.
En skön semesterdag.

Jobbat :( Semester är för amatörer!:yoparty

Fast från och med imorgon efter kl 1 är de :öl i mängder 4 veckor fram! :tummenupp

sovit, halva dan i stort sett... klev upp och slöade lite vid datorn samt käkade frukost.

gick till morsans jobb, fick tummen lindad efter en liten stukning igår samt lånade hennes bil, handlade, for hem, bytte om och for iväg till jobbet.

*jobba jobba jobba* iaf en sisådär 5 timmar..

sen blev det 30 min hojkörande, lyckades spinna när jag hade framhjulet en bit i luften, kändes lite otryggt faktiskt..

nu så är man hemma, nu blir det lite lätt träning sen blir det ryggläge i soffan och kolla på några avsnitt av nån serie man har tillgång till :)

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back