Vad har ni gjort idag?

städat lägenheten, sen blev de några mil på hojen.. nu ska jag börja ladda upp för GP kvalet :)
imorn är det tvättdags:gnissla :huvet

ingenting.... eller jo. Fixade lite med hemsidan. Nu är det vitt som gäller.

Vaknade upp i en främmande säng med en kille och en tjej, tog mig hem i lagstadgad hastighet, tog fram hojen, åkte kortege genom Falun, åt en glass (Solero), åkte hem och tvättade och vaxade hojen, stekte en hamburgare och nu sitter jag här.

Idag har jag vart och välkommnat min kompis som har vart ute och seglat jorden runt! Han kom tillbaka till Umeå idag efter att ha varit ute på haven i nästan 2år, det var otroligt roligt att se honom igen och jag ser verkligen fram emot efter att få sitta ner och höra på hans historier som han säkerligen har att berätta.

www.runtjorden.com kan man se på en massa bilder/filmer från deras resa!

Vaknade upp i en främmande säng med en kille och en tjej
:tummenupp

Last edited:
Jag har jobbat. På en golfknubbs restaurang. Det var någon stor jävla tävling för det kom över 300 gäster :gnissla

helt slutkörd nu

Idag har jag kört mitt 5 race för i år.
Kanonväder och trevligt sällskap.
Lyckades komma imål på en 7 plats, hyfsat nöjd iallafall :)

Kört på Öland och inhämtat mjölk och svurit över trafiken p.g.a. att jag blev försenad. Sen slutade jag vid c:a 18:00 och blev sedan upphämtad hemma av en polare som körde oss till Krögers här i stan, där vi käkade en rejäl köttbit och sköljde ner det hela med (iaf. jag, han körde) fem Mariestads och avslutade med en kaffe och en 4:a Cragganmore. Han med bara kaffe då såklart... Så det satt som en smäck efter denna dag. Nu är det bara slöläge tills imorgon då man går på igen vid 17.

Varit smått bakis. Suttit framför datorn och låtit fötterna domna bort. Sprungit ut å hämtat tvätten oxå. Å nu blir det mys-mat med sambon ;)

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back