Vad har ni för yrke?

Pluggar men jobbar extra med att köra taxi och köra truck på servera.
Håller på och startar upp ett företag som börjar leverera fruktkorgar och vatten till företag i Halmstad. Så jobbar ni i halmstad och behöver sånt så är det bara att PM:a mig så löser jag det :tummenupp

PSFAE

Vet väl alla vad det är? ;-) I kort Konstruerar elektronik, och hjälper konstruktörer att konstruera elektronik. Går till stor del ut på att gå olika utbildningar och sedan hålla egna utbildningar, samt direkt supporta en del kunder.

8/16-bit MCU'er...

Ass produktchef på ett tysk firma.

Köper in,prisätter,beräknar och lägger sortiment för sverige.
Jobbar med manliga saker som gardinstänger,solskydd,gardiner,golv(mattor)
inramnings detaljer (tavlor).

jobbar som elevassistent på högstadienivå och extraknäck på macken här i vallentuna.
får dock se hur det blir med assistentjobb till hösten, lite osäkert där...

Xraptor skrev:
Tänkte kolla vad folk arbetar med.
Själv så e jag ekonom, men jobbar som vårdbiträde! Om ni behöver blöjbyten eller hjälp med att matas så kan ni väl Pm:a mig. :D :hej :hej

Arbetar som läkarsekreterare på radiologin på Sahlgrenska Universitetssjukhuset, skriver svar på allt som är fel i knoppen, kroppen och ......... :hihi

"Maskinare" från början som jobbar med börssystem som s.k. applikationsingenjör (dvs INTE programmerare utan jag installerar/driftar/felsöker/testar m.m.). Kul för det mesta. Har fått jobba i New York 6 månader det senaste året pga att den kund jag jobbar med har en börs i New York och en i London. Nackdel/fördel: ganska ofta jour med, för det mesta, extremt kort inställelsetid som å andra sidan ger hyfsat med klinkos ut. Kan lite om mycket relaterat till NT, VMS, Unix/Linux.

Back