Vad har ni för yrke?

jobbar som kassaansvarig på el-giganten infra city. Åker på en massa kurser för att sen komma in på varuhuschefsutbildningen nästa år.

/Annicka

får väl uppdatera mig lite och skriva att jag numera är biträdande förman i ladugård och svinhus på Jällaskolan i Uppsala :nicka

Bifogat

• tina.jpg
    tina.jpg
    44.7 KB · Visningar: 108
TinaTjejen skrev:
får väl uppdatera mig lite och skriva att jag numera är biträdande förman i ladugård och svinhus på Jällaskolan i Uppsala :nicka

Det är nu man inte ska fråga vem av dom som e du, fastän det var en väldigt söt kalv, kanske det inte räknas som en komplimang....

[Edit]
Jag har inte skrivit vad jag jobbar med, jag säljer trampcyklar, och grejor till moppefuckon

Last edited:
Student i molekylärbiologi. Klar våren -06.
Jobbar extra som väktare och labslav.

Sjuksköterska på en akutavdelning. Jobbar 100% natt så det finns gott om tid till hojåkande på dagarna...om jag bara lyckas vakna i tid.

Själv jobbar man på Pågen i frölunda! Så om ni äter korvbrön därifrån så är chansen att jag fixat dom hyffsad :D :tummenupp

Kör budbil... Snabbast i götet!!! :fakta

Så ser ni en merca vito med budexpressen skrivet på sidan så e det bara att vinka!!! :hej

Jag jobbar på Matsushita Electric Works Scandinavia AB....vi byter namn till Panasonic -\\-

Datakommunikation,, typ brandväggar,routrar,switchar etc :fyllisar , hur skulle man annars ha råd med denna billiga hobby :brinnerup

Sandvik Materials Technology. jobbar som samordnare synare å Underhålls ombud. men har idagarna sökt ett nytt jobb som Underhållscoach det vill säga förstalinjens chef...

Själv sitter man på en kombinations tjänst som assistent, skolvärd och idrottslärare på en högstadieskola o norra sthlm. Kul som satan och i höst vankas det Idrottshögskolan med mycket idrott och det, vad jag ahr hört, rolioga studentlivet :banana :rock :mattias :slicka :dricka :pussa :fyllisar :tuttar

Går ut från en teknisk friskola 10/6, har lagt ut lite krokar som det nappat lite på, har förhoppningar om ett kneg som CNC-operatör, nåt att börja med om man vill fortsätta upp inom det området...

Går strax ut gymnasiet, kör tidningar på morgnarna och letar extrajobb i Eskilstunatrakten :hej

Pensionskonsult mot rådgivare å mäklare samt hårdpluggar MAF på IHM. Tenta imorron...., japp på valborg!

Jag hoppade av gymnasiet och åkte till stockholm och spelade in lite filmer och jobbade som modell. Har tjänat bra med pengar :)
Jobbar ett år och sedan är jag "ledig" i tre år ungefär :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show