Vad har ni för yrke?

Ska arbeta på Lindab till sommaren, och ska arbeta som barnskötare till hösten. Just nu gör jag så lite som möjligt på komvux. Målet senare är att läsa till Lärare, (gymansie i Samhällskunskap+Historia).

Blir antagligen rallare i sommar (nattjobb=pengar(många)=hoj= :yoparty )
Sen så ska jag plugga farkostteknik och förhoppningsvis konstruera roliga saker(flygplan, rymdfärjor, sportbilar, snabba motorcyklar o.s.v. :) )

Xraptor skrev:
Tänkte kolla vad folk arbetar med.
Själv så e jag ekonom, men jobbar som vårdbiträde! Om ni behöver blöjbyten eller hjälp med att matas så kan ni väl Pm:a mig. :D :hej :hej

Eget företag inom Vent El och Larm

Lastbilschaffis/budbilschaffis/vårdbiträde/butiskbiträde
Ska börja plugga mot ambulans till hösten... :tummenupp

Jag kör lastbil med svans och knäcker extra som bussförare inom SL. Försöker läxa upp mina bussresenärer på följande vis när de försöker fuskåka. :fatta!

Pluggar magister inom maskinteknik. Har läst kandidat med inrikning konstruktion och pluggar nu mera produktionsframtagning och kvalitet. Har 20p examensarbete kvar sedan är det dags att söka arbete.

Så är det någon som har jobb till mig i januari så hör av er! Ni kommer inte bli besvikna :tummenupp

/KaliZ

Fd cykelbud, bilbud senare lastbilschafför... avancerade till att köra flygfrakt :tummenupp Där jag körde omärkta värdetransporter i europa :D :D
Sluta med det för att börja köra tankbil... Blev ordentligt sjuk 22/11-02 med en ärvd njursjukdom (som pajjar min jävla kropp långsamt men SÄKERT :huvet ) = sjukskriven :( Tjata till mig en utbildning som maskinförare (palla med i 6mån) Men läkarna ville sjukskriva mig igen... Jobbar för tillfälligt som snickare (så länge kroppen pallar...)
Vad framtiden har för mig vet jag inte, bryr jag mig inte om... Så länge jag får /kan köra hoj!!!

(en läkare har beskrivit mig som självmordsbenägen utan att medge det för sig själv :va ....därav namnet "kamikazepiloten")

.../Yoshi

Precis färdigpluggad Civilingenjör Elektroteknik med inriktning mot Kommunikationssystem. Letar jobb febrilt, behöver ni nån som fulhackar mobiltelefoner så tveka inte - ring! :)

Säkerhetskonsult(säljare), kränger larm, lås och brandsäkerhet på Svenska Larm & Lås till stor-Stockholms alla möjliga privatpersoner samt företag. :)

capoeira-R1 skrev:
Du också :skrämd :tummenupp Ska säga upp mig om jag kommer in till det jag har sökt :tummenupp Det är ingen kul att jobba för dom 3 korvarna :zpy

Det var som fan...sitter just nu och funderar på om även jag skall lämna korvbolaget...hade jag vart brud hade jag naturligtvis tolkat era inlägg som ett tecken :rolleyes: ...ska fundera en stund! Gött å se, hur som helst, att det finns folk som tar beslut!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back