Vad har ni för yrke?

Är utbildad som undersköterska,akutsjukvård och konduktivpedagogik....men jobbar med hästar just nu. :tummenupp

Tar studenten från restauranglinjen den 31 maj, men ska börja jobba imorgon som kock/kallskänska på Lerjedalens golfrestaurang. Kom och häls apå vettja! :)

Jobbar som Maintenance Controler (håller ett öga på flygteknikerna) på STS i Kastrup :tummenupp Enda nackdelen är all danskar man tvingas arbeta med :huvet

Skär ut säkerhetsglas, enda fördelen är att man kan koppla hjärnan så den går på automatik sen kan man gå o dagdrömma hela natten.
Enda gången man behöver tänka till är när det börjar krabba :(

Verktygskonstruktör @ volvo!

Har precis gått ut högskolan, efter 4½ år! :3freak

//KaliZ

svetsare/montör på stooora båtar, 250 resdagar om året, minst.Har nog vart i jordens alla hörn och sett allt man vill se och inte vill se.Bra pröjs och en kvinna i varje hamn är sånt man får på köpet :tuttar

Jag är undersköterska och skötare o jobbar på ett sörvishus/gruppboende. Jobbar natt med en arbetstid mellan 21.00-07.00 ca 12 nätter i månaden.
Men från mitten på agusti blir jag hemma ett tag, skall bli mamma i början på oktober.. :tummenupp Nettan

Jag fick precis veta att jag har fått jobb som MC-Säljare och jag börjar i sommar :banana :yoparty :banana

Kommunikatör på Vodafone..(Kundtjänst).
Tillfälligt jobb då jag varit iväg hela vintern på säsong i Österrike. Ska in i lumpen i januari 2006.

Så, har ni några frågor på era VF-abg så kan jag svara på dom;)

Doktorand i naturgeografi. Risigt betalt, men man har stor frihet och det är suveränt skoj :tummenupp

750r Mange skrev:
Asfalt kung!!!!!!! :tummenupp
Jobbar som processtekniker åt NCC Roads i sverige...D.V.S att jag tillverkar asfalten som ni åker mc på....( O:B:S Om ni klotar är det inte mitt fel utan bara ni som är dåliga på att köra) :D
´

å jag ska kanske snart börja åt en firma som brer ut det svarta klabbet där det ska vara väg ..alltså asfaltsläggare

Back