Vad har ni för yrke?

Chaufför...
Mao köra så fort och jävligt man bara kan....och sedan få betalt för det :tummenupp

Matin skrev:
Menar du att de glömt att skriva in det i din senaste patientjournal? ;)

Om jag inte minns fel så låg du med brutet ben...och McBudet hade väl åkt på det mesta man kan åka på när det gäller skador på skelettet :mattias

:)

:notme

hehe.. det är inte fel... det hör till.. :D :slicka :rolleyes:

Thundercat skrev:
Montör på Volvo lastvagnar. :tummenupp

Då kan du skriva nåt på nån gömd del till en lastbil som ska till våran verkstad/försäljning i Avesta så kan jag reklamera den lastbilen och så kan vi brevväxla på det viset :crash

Jag utbildar mig till testförare i Arjeplog.
Om 5 år kanske ni läser mitt namn i Bike...

Tyro skrev:
Jag utbildar mig till testförare i Arjeplog.
Om 5 år kanske ni läser mitt namn i Bike...

Bike (Magnus på BIKE) ringde mig förra onsdagen. :)

Med lite flax så blir det ett repotage. :)

Jag är nybliven Nisse på Manpower. Tidigare gjorde jag jättebra kabel till försvaret, sjukvården, kärnkraften osv. Och före det gjorde jag Sveriges mest köpta bil (dom som går att äta). Men är igentligen utbildad svetsare och plåtslagare.

Jag jobbar som utvecklare på ett företag som gör system inom financial services (värdepappershandel och annat skoj). Kodar i Java och dricker för mycket kaffe :)

Jonteponte skrev:
Jag jobbar som utvecklare på ett företag som gör system inom financial services (värdepappershandel och annat skoj). Kodar i Java och dricker för mycket kaffe :)
OM-Gruppen?

Jag är också utvecklare som kodar Java och dricker kaffe, det är ett hårt och svettigt jobb, men någon måste göra det :).

Jag jobbar som datanisse.. Är driftansvarig för ett halvstort system, så största delen går åt till att pyssla om det.

Yrke

:kulspruta Konsult (skjut mig inte nu) :crash
Projjar järnväg åt vårt pengaslukande Banverk :D

Yrke

Asfalt kung!!!!!!! :tummenupp
Jobbar som processtekniker åt NCC Roads i sverige...D.V.S att jag tillverkar asfalten som ni åker mc på....( O:B:S Om ni klotar är det inte mitt fel utan bara ni som är dåliga på att köra) :D

Back