Vad har ni för yrke?

Jag jobbar som fältassistent och är utbildad socionom.

Sedis

Iceman1975 skrev:

Alltså: Vi har en som brygger öl. En som kan svetsa rostfritt.
En kock som kan laga mat,en som kör budbil som ser till att ölen kommer fram snabbt.. Ett par eletriker som kan koppla lite belysning..Vilken fest det skulle kunna bli.. :rolleyes:

Jag bidrar så mkt jag kan på våra fester :tummenupp :öl

alá the dunk.... :fakta

Pluggar till matte/textil-lärare. Mycket praktiskt när man vill ha kläder eller inredningsdetaljer som inte finns att köpa :crash eller om man ska räkna nåt på hojen.... :D Analys1-tentan är det enda som saknas för att jag ska få plåga högstadiebarn. :whip

/FrökenW

lägger golv,slipar golv,oljar golv,lackar golv..............med andra ord - golvrambo :crash

Datornörd :cool:

Analys, design, utveckling av dator system för integration av affärsprocesser ... fan vad det är omöjligt att förklara vad man håller på med så att folk förstår ...

Har även en utbildning/5-årig karriär som snickare bakom mig ... det vet väl folk vad det är i alla fall det ...

jajjamänsan......går å knegar på SKF minsann..

rullar kulor =)...Nääää inte riktigt...men nästan

Iceman1975 skrev:
Pluggade en gång i tiden till Lastbils chaufför, men jobbar på Svenska Volkswagens huvudlager...

Alltså: Vi har en som brygger öl. En som kan svetsa rostfritt.
En kock som kan laga mat,en som kör budbil som ser till att ölen kommer fram snabbt.. Ett par eletriker som kan koppla lite belysning..Vilken fest det skulle kunna bli.. :rolleyes:

Vad är det för fel på oss MC-Bud då? :whip ;)

Jag har ingen framtid...

Utbildar mig till flygtekniker! :(

Den 6 juni är jag flygmekaniker iaf! :tummenupp

EBS skrev:
Vad är det för fel på oss MC-Bud då? :whip ;)

Menar du att de glömt att skriva in det i din senaste patientjournal? ;)

Om jag inte minns fel så låg du med brutet ben...och McBudet hade väl åkt på det mesta man kan åka på när det gäller skador på skelettet :mattias

:)

:notme

pluggar till flygmek. går andra året. sen finns det planer på att plugga vidare till flytekniker.
sen har vi ju några småjobb såklart!

GrimReaper skrev:
Jag har ingen framtid...

Utbildar mig till flygtekniker! :(

Den 6 juni är jag flygmekaniker iaf! :tummenupp

Sitter du i ett rum på hässlö flyggymnasie och bygger fighter av gammelgixxern??? hoho..
Säg till om du vill ha hjälp! =D

__

Stundent till "yrket" föresten!

Last edited:
Iceman1975

då kan jag fixxa pa't ;) , bygger pa-slutsteg hela dagarna (i'm lab-råtta).

Back