Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är många som tycker det. Jag t ex.AnteR1 skrev:Ser att forumet är "uppdaterat"!
Tycker personligen att det var bättre innan, det känns "billigare" nu.
Rörigare på något vis.
Är det bara jag som tycker det?
Jag tycker också det, färgerna och designen är inte harmoniska, det är jobbigare för ögonen att läsa inläggen med den nya designen.AnteR1 skrev:Ser att forumet är "uppdaterat"!
Tycker personligen att det var bättre innan, det känns "billigare" nu.
Rörigare på något vis.
Är det bara jag som tycker det?
sgtpepper skrev:Jag tycker också det, färgerna och designen är inte harmoniska, det är jobbigare för ögonen att läsa inläggen med den nya designen.
Redigerat: Ehh, nu blev allt ljusblått och ljusgrått... en förändring som inte blev till det bättre IMHO...
Word!tks skrev:Varje gång forumet uppdateras känns det först sämre, men sedan saknar man den senaste versionen vid nästa uppdatering. Tror det mest handlar om att man trivs med det man är van vid. Skulle Swedie ta tillbaka den första designen skulle folk som gillade den förut säkert bli fly förbannade och undra varför det blev så rörigt
Det som blivit märkbart sämre är snabbheten på forumet. Beror nog på att varje sida av någon anledning blivit så oerhört mycket större... märks mest när man sitter med modem, då en sida kan vara kanske 400 kb, UTAN bilder... tar någon minut att ladda. Kanske beror på nya funktioner och så (snabbsvar etc)? På den gamla goda tiden då forumet gick snabbt var det en mycket enklare design som gick snabbt att ladda, så sidorna kanske var på 50-70 kb då?
Jag håller i stort sett med, jag uppskattar att Swedie sköter om och uppdaterar forumet och många av de nya grejerna är bra, men jag kommer aldrig att bli vän med den aktuella designen, särskilt inte färgerna ljusgrått/ljusblått/tonad orange.. Det ser helt enkelt inte bra ut, ur ett läsvänligt perspektiv.tks skrev:Varje gång forumet uppdateras känns det först sämre, men sedan saknar man den senaste versionen vid nästa uppdatering. Tror det mest handlar om att man trivs med det man är van vid. Skulle Swedie ta tillbaka den första designen skulle folk som gillade den förut säkert bli fly förbannade och undra varför det blev så rörigt![]()
Ja det ser ut så i min burk åsså.......................................................................Mavve skrev:Det är sämre för vissa ord försvinner ju till höger vid mångas inlägg. Man ser ju inte vad det står![]()
Sätt gärna en vertikal linje som avskiljer inlägget från den personliga informationen till vänster (avataren osv). Det skulle strama upp sidan betydligt. Det blir lite blaffigt på nåt sätt nu, som en enda bred ruta.Swedie skrev:hehe okej gubbs, ska ta och titta på det här ikväll å kanske få fram en bättre färgfördelning å sånt.
smyg? jag sa ju just vad gränsen var... den går vid 18 om du inte har en hoj.. så har du 125 (sporthoj, inte upptrimmad moppe, det åker fetut)Therudeboy skrev:Varför inte en liten smyg åldersgräns?
Swedie skrev:smyg? jag sa ju just vad gränsen var... den går vid 18 om du inte har en hoj.. så har du 125 (sporthoj, inte upptrimmad moppe, det åker fetut)
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |