Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte kört en enda meter se 1978 på bana?
Tycker suget borde vara enormt .
Han pajja ryggen. Kör go-kart idag. Tror han bor norr om Kristianstad någonstans.
Dock är detta andrahandsinfo från Krille, mek i Stigefelt team.
Dinos dop var väl inte det bästa att besöka om man ville undvika RR-snack2007: Troligen sabbatsår, men hjälper nog Macke och Sunkan med skruvandet nån tävling. Är grymt sugen på att börja köra igen, men just nu säger min ekonomi någonting annat =(.
Klart du ska skaffa en banhojMånga är på mig och tycker jag ska köra på bankörningarna och visst är det frestande. Litar dock inte på att inte hornen växer ut så man borde isf ha en hoj för bara bandagar![]()
Välkommen i klubben
Fyller 36 i år, är överviktig, talanglös, småfeg men hoppas ha kul i Rookie 1000 i år![]()
2004 - Hel säsong i R600. Topp-5 så snart jag gav accepterade verkligheten, sålde Vetten o köpte en vettig hoj (Supersport Yamma R6).
Vad är det för alder pa er som tar licenser och börjar tävla?
Har alltid varit intresserad av racing men aldrig haft rad. Börjar bli lite bättre nu men da känner man sig överarig (och överviktig) istället, fyller 37 i november.
Har inga ambitioner att bli Rossi men är det nagon mening? Tittar man i den här listan har ju alla jättemeriter, själv känner jag mig fortfarande oerfaren trots att jag tog MC-kort -99.
Lite tradstöld kanske men jag blir som nyfiken..
Vad är det för alder pa er som tar licenser och börjar tävla?
Har alltid varit intresserad av racing men aldrig haft rad. Börjar bli lite bättre nu men da känner man sig överarig (och överviktig) istället, fyller 37 i november.
Har inga ambitioner att bli Rossi men är det nagon mening? Tittar man i den här listan har ju alla jättemeriter, själv känner jag mig fortfarande oerfaren trots att jag tog MC-kort -99.
Lite tradstöld kanske men jag blir som nyfiken..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |