Vad håller dom på med i Frölunda?

Dom har väl ingen lokal.
Eller så tror dom bara det är normalt att beté sig så :va

Det skjuts för lite...

Integrationen som inte har fungerat klockrent månntro? Nej, så kan det väl ändå inte vara...?

Det är ett vårtecken!

Inget sånt händer när det är kallt och jävligt..

Enligt svd.se var det 2 gäng på runt 10-15 pers, hade det varit fotbollshulliganer hade en buss hämtat dom på direkten, varför fega?

Integration och normalt vett i skallen är inte samma sak.

Det är jag väl medveten om och jag kanske skulle ha nämnt ordet segregation också.
Det kan bara gå på ett sätt när man låter såna här områden "uppstå", det har vi ju sett gång på gång i hur många länder som helst.

Men även dessa människor bör ju ha föräldrar och således borde ungjävlarna ha fått lite vett inbankat i sina huvuden.

Men även dessa människor bör ju ha föräldrar och således borde ungjävlarna ha fått lite vett inbankat i sina huvuden.

Tror du på allvar dessa föräldrar är någon som helst tillgång för dessa ungar när de har fullt upp med sina egna problem? I vilka områden tror du andelen vuxna med missbruks och mentala problem är som störst?

Även om det kanske är synd om dom som bor i dessa områden så är inte det anledning nog att bete sig som grottmänniskor. Vilket är syftet? Finns det nåt?

Har för mig att jag läste att det började när polisen tog ett par rånare som flydde på moppe genom att preja omkull moppen. Sedan har alla möjliga ganstahwannabegrupper hoppat på "kriget" mot snuten. Att sedan hålla på och elda bilar och kasta sten mot snuten för att visa att de kvaddade moppen för oskyldiga känns ju rätt kontraproduktivt.
Va fan, inrätta en specialgren inom polisen som tar hand om sånt här skit, och som har rätt att skjuta gängmedlemmarna när de kastar sten.

Har för mig att jag läste att det började när polisen tog ett par rånare som flydde på moppe genom att preja omkull moppen.

Är det inte sporthojsåkare som ställer till med oredan då? Kan sätta "mina 50 cent" på att jag hört här på forumet att det är ju fan mordförsök att preja en tvåhjuling.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år