Motocicletta
Ny medlem
Nu har jag bokat uppkörningen den 25/4 i Göteborg o måste öva på hög/lågfartsbana.
någon som kan tipsa var det finns skolans eller vvs banor här i uddevalla?![]()
det finns banor ditmålade med streck vid I17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag bokat uppkörningen den 25/4 i Göteborg o måste öva på hög/lågfartsbana.
någon som kan tipsa var det finns skolans eller vvs banor här i uddevalla?![]()
det finns banor ditmålade med streck vid I17
ser skolorna köra nästan dagligen uppe på kuröd en bit över bilprovningen mot gräskär fast in bort mot dhl/racimex/plastal. tänkte plocka upp hojen dit och öva lite någon dag, ska bara få försäkrat den.. teorin avklarad och uppkörning inplanerad även en intensivkurs .. så snaaart kör jag med lagligt =)
Teddan, jag ser att det är dags att ta ut stora kameran igen... Du bättrar på dig.
Ha ha, ska du med på en tur till munkedal imorgon. Ska hämta in hojen till stan imorgon.2908943Japp![]()
Men jag får nog öva lite till innan den stora kameran kommer fram.
fan det skulle vara najs att skrapa sig fram![]()
Men det dröjer nog innan det blir så. 2 veckor kanske![]()
så ha de gott ute på vägarna
Det ska bli kul att få se en världsmästare på vägarna igen.2948839De skrivs lite här på sidan,,,, Har ni redan tappat hakan![]()
Hoppas att ni får ha kört lite för snart kommer ja ut på vägarna![]()
Ska hämta vevstakar mm på månd å sen plocka ihop den för andra gången.
Var på Kinnekulle å fick känna på lite mee en kompis hoj å vi var några frå¨n stan som gasade runt å dom gamla tackterna sitter iså ha de gott ute på vägarna
![]()

De skrivs lite här på sidan,,,, Har ni redan tappat hakan![]()
Hoppas att ni får ha kört lite för snart kommer ja ut på vägarna![]()
Ska hämta vevstakar mm på månd å sen plocka ihop den för andra gången.
Var på Kinnekulle å fick känna på lite mee en kompis hoj å vi var några frå¨n stan som gasade runt å dom gamla tackterna sitter iså ha de gott ute på vägarna
![]()
Har väl inte hänt så mycket sen sist,
var på Gelleråsen i onsdags med Banåkning.nu.
Bra instruktörer och mycket bantid,7x20 min.
Ska väl ev. kolla på en ny hoj på måndag.
Får du ihop hojen snart eller,
Bike week väntar på oss.
Jag har inte haft ute hojen sen vi var på kullen med smc.
Byta hoj sadu, till vad då en risbrännare?![]()
vi får ta en tur snart
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |